خبرگزاری کار ایران

گره در پرونده تراکتوری شدن آلمیدا؛

اختلاف مالی مانع از صدور ITC گلر برزیلی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۶۹

اختلاف تراکتورسازی با واسکادوگوما بر سر مبلغ بیمه گلر برزیلی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت حدود 3 هفته از ورود ژوردی آلمیدا، گلر برزیلی مد نظر تراکتورسازان به تبریز هنوز کارت ITC این بازیکن از سوی باشگاه واسکادوگوما صادر نشده است تا وی اجازه بازی در ترکیب سرخپوشان تبریزی را نداشته باشد.

در حالیکه ابتدا بحث اختلاف میان آلمیدا و باشگاه برزیلی دلیل کمکاری در صدور ITC عنوان شده بود بعداً اعلام شد که درخواست این باشگاه برای بیمه گلر خود محل اختلاف با تراکتورسازان است.

آلمیدا که قرار است یک نیم فصل و به صورت قرضی در تبریز حضور داشته باشد در صورتی کارت ITC دریافت می‌کند که غرامت مصدومیت‌های احتمالی او توسط باشگاه تراکتورسازی تضمین شود. این درخواست ابتدا با مخالفت مسئولان باشگاه روبرو شد ولی بعداً طرفین بر سر تعیین مبلغ پای میز مذاکره نشستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تا این لحظه باشگاه تراکتورسازی و واسکادوگوما بر سر مبلغ به توافق نرسیده‌اند و در حالی که باشگاه برزیلی ضمانت 500 هزار یورویی می‌خواهد|، تراکتورسازان قصد دارند با مبغلی حدود 100 هزار یورو سر و ته قضیه را هم بیاورند.

با توجه به کمبود وقت تا پایان نقل و انتقالات و همچنین بستن فهرست آسیایی، تراکتورسازی باید هرچه زودتر فکری به حال این مشکل بکند در غیر این صورت اگر نتواند گلر جدیدی به فهرست خود اضافه کند باید تا پایان فصل و در رقابت‌های آسیایی با فرزین گروسیان سر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز