خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: در پست کلیدی از هاشمی استفاده خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۵۷

وزیر ورزش و جوانان پس از مجمع کمیته ملی المپیک گفت: در فضای آرام و رفاقتی توانستیم رقابتی را رقم بزنیم، شهادت می‌دهم ظرف چند ماه گذشته هاشمی با تدبیر کار کرد تا این مجمع باشکوه انجام شود.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت: در ابتدا ارتحال شهادت گونه جوانان عزیز و سربازان اقتصادی را تسلیت می‌گویم. از همه دوستانی که حضور داشتند، تشکر می‌کنم. ما در فضای آرام و رفاقتی توانستیم رقابتی را رقم بزنیم.  تشکر ویژه و صمیمانه از کیومرث هاشمی دارم. شهادت می‌دهم ظرف چند ماه گذشته او با تدبیر کار کرده تا با رعایت ملاحظات قانونی IOC امروز مجمع باشکوه انجام شود. دلمان می خواست او همراه هیات اجرایی بود و کمک می‌کرد. او مسئولیت های مختلف داشته و ٤ سال هم کمک های او مؤثر بوده است. به همه اعضای هیات اجرایی و افرادی که انتخاب شده‌اند، خسته نباشید می گویم. همه تلاش کردند و زحمت کشیدند.

وزیر ورزش افزود: نگاهی کوتاه به حضور در المپیک بعد از انقلاب نشان می‌دهد کارنامه بدی نداشتیم که این به برکت جمهوری اسلامی حاصل شده است. نگاه عدالت محور باعث شده تا سراسر کشور مجموعه‌های مختلف ساخته شود. تلاش می‌کنیم این افتخارات هم در بازی های آسیایی درخشان شود. زمان آن رسیده در المپیک فشار روی کشتی، تکواندو و وزنه برداری نباشد. امیدواریم در شمشیربازی، سنگ نوردی و ... مدال بگیریم. در ورزش پایه جلسات مختلفی داشته‌ایم. شاید در شنا و ژیمناستیک به المپیک ٢٠٢٠ نرسیم، چون کار زیاد است. در ورزش های تیمی هم ارزیابی ما این است می‌توان وضعیت والیبال را در هندبال و بسکتبال داشت. در فوتبال هم پوست اندازی را با مسئولان فدراسیون سامان می‌دهیم. اصلاحاتی را در همه امور از جمله مربیان و داوران را در فدراسیون می بینیم. ظرفیت خوبی هم داریم. تلاش ما علاوه بر توسعه ورزش همگانی این است در ورزش قهرمانی هم مدال های بیشتری کسب کنیم.

سلطانی‌فر افزود: ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک از چندین ماه قبل تشکیل شده است. دور دوم جلسات برای حضور رشته ها در اندونزی را نیز دوباره آغاز خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت های خوبی که داریم باعث افتخار کشور باشیم. صالحی امیری هم مدتی که در وزارت بود وضعیت و ذهنیت خوبی ساخته است. همه به او کمک می‌کنیم تا این روند رو به توسعه، پیشرفت خوبی داشته باشد. از هفته آینده در وزارت ورزش در پست کلیدی از هاشمی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز