خبرگزاری کار ایران

چه کسی کوتینیو را می‌خواست؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۱

بخش قابل توجهی از تحلیل‌های قبل از این بازی به این اختصاص داشت که لیورپول چطور بدون فیلیپه کوتینیو که حالا گرانترین بازیکن تاریخ بارسلونا محسوب می‌شود، از عهده سیتی بر می‌آید؟

به گزارش ایلنا، در سوت پایان، پپ گواردیولا یاد 10 ماه قبل افتاد که شکست در لیگ برتر چه طعمی دارد. یورگن کلوپ هم به باخت 5 بر صفر ماه سپتامبر فکر می‌کرد که چطور «فوتبالی» آن را تلافی کرده. تیم میهمان در آنفیلد بعد از 30 بازی در لیگ برتر شکست خورد.

این بار اخراجی در کار نبود مثل اتفاقی که در «اتحاد» برای سادیو مانه رخ داد و در سرمای سوزان آنفیلد، میزبان به افسانه شکست‌ناپذیری سیتی پایان داد. جای یک بازیکن به شدت خالی بود و بخش قابل توجهی از تحلیل‌های قبل از این بازی به این اختصاص داشت که لیورپول چطور بدون فیلیپه کوتینیو که حالا گرانترین بازیکن تاریخ بارسلونا محسوب می‌شود، از عهده سیتی بر می‌آید؟ ستاره برزیلی تا قبل از رفتنش به نوکمپ در 20 بازی تیمش در 20 گل مشارکت داشت و شاید جالب باشد کسی که جای او را در ترکیب اصلی گرفت و می‌گفت باشگاه باید خودش را منطبق کند، گل اول بازی را به صدرنشین بلامنازع لیگ برتر زد. آکسلید چمبرلین در دقیقه 9 با ترکیبی از قدرت، سرعت و دقت گل اول را زد و یک بار دیگر توانایی‌های او در شیوه مبارزه لیورپول به چشم آمد، چیزی که در فوتبال مبتنی بر پاس‌های کوتاه آرسنال نادیده گرفته شد.

لیورپول جسور بود و در نیمه اول میهمان را آرام نگذاشت و شایسته بود که با برتری به رختکن برود. امره جان مسلط بود و اندی رابرتسون عالی. با وجود همه حرف‌ها درباره کسی که دیگر در آنفیلد نیست، نقطه قوت لیورپول کار تیمی‌اش بود که ثابت کرد سیتی قابل شکست دادن است. روی گل لروی سانه، جو گومز عملکرد خوبی نداشت و لوریس کاریوس هم که حالا نفر اول دروازه شده، سرش را به زمین زد چون می‌دانست باید واکنش بهتری در زاویه بسته نشان می‌داد. قابل پیش‌بینی بود تیمی که از سوی کلوپ اجازه ترسیدن نداشت با گلی که در اواخر نیمه اول خورد، نیمه دوم را ترسناک آغاز کند و همین اتفاق افتاد. بعد از چیپ عالی فیرمینو هنوز نتیجه نزدیک بود تا اینکه مانه و محمد صلاح دو گل دیگر زدند. برناردو سیلوا و ایلکای گوندوغان اگرچه نتیجه را نزدیک کردند اما سیتی پنجمین باخت متوالی‌اش در زمین لیورپول را پذیرفت با آنکه تنها تیمی بوده که این فصل در آنفیلد بیش از یک گل زده.

منبع: سایت گل / ملیسا ردی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز