خبرگزاری کار ایران

احقاق حق آرش میراسماعیلی با انتشار سند در مورد بدهی به موسسه مالی (سند)

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۹۷

قهرمان سابق جودوی کشورمان با انتشار سندی عدم بدهکاری خود به موسسه مالی را اثبات کرد.

به گزارش ایلنا، چندی پیش یکی از موسسات مالی با انتشار نامه‌ای از صدور حکم جلب آرش میراسماعیلی، قهرمان سابق جودو خبر داد و این خبر سر و صدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرد.

در این نامه ها تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی که از سوی میراسماعیلی در زمان حضورش در فدراسیون جودو از این موسسه مالی گرفته شده بود، مدنظر قرار داشت. همچنین از ضمانت ۳ کارمند فدراسیون خبر داده شده بود.

در نهایت بازتاب این اتفاق به نوعی بود که میراسماعیلی تهدید به صدور حکم جلب از سوی این موسسه مالی به دلیل بدهی شده است.

بعد از گذشت چند روز میراسماعیلی با انتشار نامه تسویه حساب خود با این موسسه مالی و اعتباری به تندی علیه مسئولان فدراسیون موضع گرفته است. قهرمان سابق جودو با انتشار این نامه ثابت کرده که وام خود را تسویه کرده و عامل انتشار این نامه ها را فدراسیون جودو می‌داند.

 

میراسماعیلی که از مصاحبه درخشان هم خشمگین شده، به ایسنا گفته است: «من نیازی به کمک امثال او ندارم و اصلا آن‌ها را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینم که بخواهند به من کمک کنند. من روز گذشته این وام را بصورت کامل و حتی 23 ماه زودتر از موعد مقرر تسویه کردم و این مشکل حل شد. این یک موضوع شخصی بود و ربطی به فدراسیون نداشت اما آن‌ها بی‌اخلاقی کردند و نامه بانک را منتشر کردند. جالب است آن‌ها به خیال خودشان می‌خواهند آبروی دیگران را ببرند و بعد می‌آیند مصاحبه می‌کنند و ادعای کمک دارند.»

وی در ادامه این گفت و گو دست به افشاگری هم زده است: « هم من و هم همه این را می‌دانند که این نامه از طرف بانک به فدراسیون ارسال شده و آن‌ها از طریق افرادشان این نامه را در یکی از رسانه‌ها منتشر کرده‌اند. آیا این آقایان نامه‌های ارسالی به وزارت ورزش و حراست این وزارتخانه درباره من را هم تکذیب می‌کنند یا نامه‌هایشان برای جلوگیری از ورود من به کمیسیون ورزشکاران را هم انکار می‌کنند؟ من حتما از طریق مراجع قانونی پیگیری این موضوع خواهم شد و امیدوارم پس از بررسی ‌های قانونی ثابت شود این کار از طرف فدراسیون نبوده است.مسوولان بانک به بنده اعلام کردند فقط نامه اخطار را به فدراسیون جودو ارسال کرده‌اند و این موضوع را قطعا پیگری قضایی خواهم کرد.»

احقاق حق آرش میراسماعیلی با انتشار سند در مورد بدهی به موسسه مالی (سند)

خبرگزاری ایلنا چند روز قبل با رسانه‌ای شدن نامه مذکور طبق عرف رسانه‌ای این خبر را منتشر کرد و هدف در این میان پوشش خبری و اطلاع رسانی بوده است و هیچ قصد و نیت دیگری در این میان وجود نداشته است و در همین راستا ضمن انتشار صحبت‌های آرش میراسماعیلی، از احقاق حق این چهره برجسته ورزش کشورمان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز