خبرگزاری کار ایران

کناره‌گیری روسای هیات‌ها

استعفاهای دنباله‌دار و جنجالی در فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۳۵

یک سال از ریاست مجتبی جوهری در فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای گذشته و استعفاها و عزل‌ها در این فدراسیون چشمگیر بوده است.

به گزارش ایلنا، استعفاهای جنجالی طی چند ماه گذشته در این فدراسیون فقط به محمد برجی رییس کمیته مرشدان ( تیرماه )، علیرضا عربی رییس کمیته مسابقات ( شهریورماه ) و محمد سرابی دبیر کمیته مربیان (آبان ماه) و تغییر کامل هیات‌رییسه و نایب‌رییس و دبیر و خزانه‌دار و کمیته‌های مختلف و حتی کارمندان فدراسیون محدود نشده و با قطع همکاری یک سوم از روسای هیات‌های استانی هم مواجه بوده است.

روسای هیات‌های کرمان (مساحی)، تهران (اسدی)، البرز (یاری) و آذربایجان‌شرقی (بهنام) قبل از پایان دوره ریاست‌شان استعفا دادند و با فدراسیون قطع همکاری کردند! روسای هیات‌های قم (انبارداران)، قزوین (طاهری‌)، فارس (مختاری)، کردستان (بابایی) و چهارمحال‌و‌بختیاری (هادی‌پور) هم بعد از پایان دوره ریاست‌شان حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون نشدند و از سرپرستی یا کاندیداتوری مجدد انصراف دادند!

شنیده‌ها حاکی از دلخوری بسیاری از سرپرستان و روسای هیات‌هاست به طوری که روسای هیات‌های مازندران (اسلامی) و خوزستان (افخمی) به مرحله استعفا نزدیک شده‌اند و روسای هیات‌های ایلام (رازی)، کهگیلویه‌و‌بویر احمد (کرمی)، آذربایجان‌غربی (آسیایی)، مرکزی (همتی)، لرستان (چنگیزیان) و اردبیل (علیزاده) بعد از پایان دوره ریاست‌شان از حالا به قطع همکاری مجدد با فدراسیون متمایل شده‌اند.

متاسفانه عملکرد این فدراسیون نسبت به سالیان گذشته افت کاملا محسوسی را دارد که به ضعف نیروی انسانی بر می‌گردد. عامل اصلی توسعه، نیروی انسانی است و منطق مدیریت حکم می‌کند که نباید به ترکیب برنده دست زد ولی ظاهرا تصمیمات در این فدراسیون برعکس است.

یک استعفای جنجالی دیگر در فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

دبیر کمیته مربیان فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای طی نامه‌ای خطاب به جوهری رییس فدراسیون ضمن انتقاد از مدیریت وی و عملکرد همکارانش استعفا کرد.

محمد سرابی در این استعفانامه، سواستفاده ابزاری از پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و نامداران، دخالت 2 نفر در همه امورات فدراسیون برای منفعت خود و استان‌های خاص، عدم بکارگیری عوامل فنی منتخب 7 منطقه کشوری، رعایت نکردن استانداردها در برگزاری دوره‌های آموزشی، عدم توانایی فدراسیون برای طراحی و ارائه تقویم مسابقات سالیانه، انتصاب بدون ضابطه مربیان تیم‌های ملی، دخالت دبیر فدراسیون در داوری‌ها، تغییر 20 باره آیین‌نامه فنی در یک سال گذشته حتی هنگام انجام مسابقات را برشمرده و در انتهای نامه از حضرت علی(ع) نقل آورده: "تظاهر و ریاکاری، هر چند اندک باشد، شرک است." 

لازم به ذکر است سرابی 11 تیرماه منصوب شد و 4 آذرماه استعفا داد.

همچنین محمد برجی، رییس کمیته مرشدان فدراسیون که 15 فروردین منصوب شده بود نیز در تاریخ 13 تیرماه اعتراض و استعفا و قطع همکاری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز