خبرگزاری کار ایران

اسلامی: با بادران لیگ برتر را تجربه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۶۶

دروازه بان بادران تهران گفت: با وجود پیشنهادهای زمستانی بادران برای من ارجعیت داشت تا با این تیم لیگ برتر را تجربه کنم.

سیدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره نتایج نیم فصل دوم بادران تهران گفت: در تعطیلات نیم فصل تمرینات خیلی خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم. هفته اول با اینکه حق مان بود ببریم این اتفاق نیفتاد و هفته گذشته توانستیم ایرانجوان بوشهر برنده شویم. فعلا در رده دوم جدول حضور داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا به خواسته‌مان دست پیدا کنیم.

دروازه بان بادران در خصوص دیدار برابر ملوان بندرانزلی در هفته بیستم اظهار داشت: بازی بسیاری سختی داریم. جایگاه آنها در جدول رده بندی نشان می‌دهد که کادرفنی و مربی بسیار خوبی دارند. بازی خوبی را در خانه انجام می‌دهیم تا سه امتیاز در تهران بماند. در هر بازی مدعی ظاهر می‌شویم تا خواسته کادرفنی را پیاده کنیم.

او درباره شرایط آمادگی‌اش و پیشنهادهای نیم فصل عنوان کرد: تمرینات مفیدی داشتم و امکاناتی که باشگاه در اختیار ما قرارداده بسیار باارزش بود. در نیم فصل پیشنهاد وجود داشت اما تمام فکرم روی بادران متمرکز شده بود. بادران برای من ارجعیت داشت تا با این تیم لیگ برتر را تجربه کنم.

سنگربان بادران در ادامه درخصوص صعود به لیگ برتر گفت: الان دوم جدول هستیم و شرایط بدی نداریم. حریف‌های خوبی حضور دارند و رقابت نزدیکی در رده‌های بالایی وجود دارد. بازی‌های در لیگ یک به مراتب سخت تر از لیگ برتر است. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم که برابر مدعیان هم پیروز شویم و تمام تلاش ما این است که با مدیریت قوی که داریم حضور در لیگ برتر را تجربه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز