خبرگزاری کار ایران

فعلا مدیرعامل جدید انتخاب نمی‌شود

تابش: سرمربی جدید سپاهان بعد از بازی با فولاد معرفی می‌شود/ یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی داریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۷۳

مسئولان باشگاه سپاهان به 2 گزینه نهایی برای هدایت این تیم رسیدند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط سپاهان و تغییرات اخیر اظهار داشت: ما با آقای کرانچار یک قطع همکاری دوستانه داشتیم و ایشان هم با درک بالایی که از شرایط داشتند خیلی خوب با ما کنار آمدند و با تسویه حساب کامل قراردادش فسخ شد و از این به بعد هرجا که باشد برایش آرزوی موفقیت داریم.

وی افزود: قرار بر این شده است که موقتاً کریم قنبری هدایت تیم را بر عهده داشته باشد و تمرینات را مدیریت کند و در دیدار مقابل فولاد هم هدایت تیم بر عهده اوست و سرمربی جدید تیم را هم از میان دو گزینه موجود روز شنبه معرفی خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان در مورد گزینه‌های هدایت این تیم گفت: ما رزومه چند مربی خوب داخلی و خارجی را بررسی کردیم و در نهایت به دو گزینه نهایی رسیدیم که یک گزینه داخلی است و از مربیان موفق و تحصیلکرده فوتبال ما محسوب می‌شود و دیگری خارجی است و مربی کارنامه‌داری است که سابقه هدایت در یکی از تیم‌های ملی را هم داشته و سال گذشته هم تیم داشته است. فعلاً نمی‌توانیم نام این افراد را بیاوریم چرا که دو گزینه هستند و رسانه‌ای شدن نام آنها در روند مذاکرات تاثیر خواهد گذاشت ولی روز شنبه نام گزینه نهایی اعلام می‌شود.

تابش در مورد انتخاب مدیر عامل جدید باشگاه هم خاطر نشان کرد: فعلاً مسئولیت سرپرستی بر عهده من گذاشته شده است و در خدمت باشگاه هستم. عجله‌ای برای انتخاب مدیرعامل نیست و باید شرایط به طور کامل بررسی شود. برخی از باشگاه‌ها 2-3 سال با سرپرست اداره شدند و شاید سپاهان هم بخواهد چند ماه با سرپرست اداره شود و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز