خبرگزاری کار ایران

رفتار حرفه‌ای سرمربی سپاهان در قبال فسخ قرارداد؛

از مانوئل ژوزه تا کرانچار

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۸۵

سرمربی سابق سپاهان با رفتار حرفه‌ای خود تحسین مدیران باشگاه را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود تابش، سرپرست سپاهان در صحبت‌های خود از قطع همکاری دوستانه و توافق مالی خوب با کرانچار صحبت کرد و توضیح داد که رفتار خوب این مرد کروات حسن نیت وی را در قبال سپاهان نشان داده است.

شنیده‌ها از آن حکایت دارد که طبق قراردادی که کرانچار داشته است می‌توانسته مبلغ 4 میلیاردی که برای 3 فصل با این تیم بسته بود را دریافت کند و برای باشگاه دردسرساز شود ولی او اعلام کرد تنها دستمزد 20 هفته ابتدایی فصل جاری را که در این تیم فعالیت داشته می‌خواهد و مبغلی اضافه‌تر از مسئولان باشگاه طلب نکرده است.

بدین ترتیب فسخ قرارداد کرانچار با تسویه حساب کامل این مربی با باشگاه خود همراه بوده و این رفتار حرفه‌ای وی مورد تمجید مسئولان باشگاه قرار گرفته است.

کرانچار پیش از این هم در دو مقطع با پرسپولیس و سپاهان پیش از پایان قراردادش قطع همکاری کرد که در هر دو مقطع جدایی دوستانه‌ای با باشگاه‌های خود داشته است.

ارزش این رفتار کرانچار در حالی مشخص می‌شود که پرونده‌های زیادی از باشگاه‌های ایرانی به دلیل شکایت مربیان و بازیکنان خارجی در فیفا ایجاد شده است و می‌توان از مانوئل ژوزه پرتغالی نام برد که بابت قراردادش غرامت سنگینی از پرسپولیس گرفت و دردسرهای زیادی برای سرخپوشان ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز