خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته المپیک:

با درایت هاشمی مشکلات را حل کردیم/ همه جا همدلی خوبی بین وزارت و کمیته بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۹۶

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با درایتی که کیومرث هاشمی داشت ، توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معادفه روسای سابق و جدید کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تمام خدمتگزاران ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی، ادارات کل استان‌ها و دیگر نهاد و سازمان‌ها برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ارکان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی یاد شهدای نفتکش سانچی را گرامی داشت.

وی با اشاره به کلیپ زیبای اقدامات فرهنگی کمیته ملی المپیک در بازدید و اعزام قهرمانان المپیک به منطقه محروم بشاگرد عنوان داشت: انصافا دیدن این کلیپ نشان می‌دهد به برکت جمهوری اسلامی و روحیه عدالت محورانه تلاش بسیاری در گسترش امکانات به نقاط محروم کشور شده و در عرصه ورزش هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: بدون تردید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حقیقتا اقدامات مهمی در گسترش فضای ورزش کشور صورت گرفته و در مراکز بیست استان کشور، استادیوم 20 هزار نفره ساخته و تحویل داده شده و پروژهای دیگری هم در حال ساخت و اتمام است.

وزیر ورزش با اشاره به اینکه می‌توانیم با ارامش، با همگرایی و همدلی هر چه بهتر و بیشتر در راستی خدمت رسانی به ورزش باشیم، عنوان کرد: به شخصه در این مدت که در خدمت ورزش بوده‌ام، همه جا همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود. با درایتی که کیومرث هاشمی داشت توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم. به خصوص که با برگزاری بسیار خوب و منظم انتخابات این موضوع را نشان داد. از تلاشهای او، هیأت رییسه و هیات اجرایی سابق کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.

وزیر ورزش درباره انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته، یادآور شد: صالحی امیری جدای از دوستی دیرینه‌مان، از مدیران و سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و نقش محوری در دولت داشته و با حضور سرپرستی که در وزارت ورزش داشت در همات مدت کوتاه توانست ذهنیت خوبی از خود در میان مدیران و جامعه ورزش باقی بگذارد.

وی ادامه داد: بدون تردید مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و هیات اجرایی جدید در دوره پیش رو بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز