خبرگزاری کار ایران

خوشحالم که با گل برگشتم؛

عباس زاده: با پیراهن شماره 33 نساجی در لیگ برتر بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۷۴

مهاجم نساجی مازندران پس از برتری برابر آلومینیوم اراک گفت: مردم به من لطف دارند. من از تماشاگران می‌خواهم تمام تیم را تشویق کنند تا تیم به لیگ برتر برود. من سرباز نساجی هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

به گزارش ایلنا، محمد عباس‌زاده بعد از برتری تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: واقعا خوشحالم که به نساجی برگشتم. من نیم فصل از تیم خودم دور بودم و خوشحال تر هستم که با گل برگشتم. ما امروز می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم که نشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشاری روی دوش او نیست، گفت: من وقتی هواداران نساجی را می‌بینم انگیزه‌ام بیشتر می‌شود و خیلی هم خوشحال می‌شوم نه اینکه فشاری را تحمل کنم. مردم به من لطف دارند. من از تماشاگران می‌خواهم تمام تیم را تشویق کنند تا تیم به لیگ برتر برود. من سرباز نساجی هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

وی در خصوص اینکه بعد از گلزنی زیر پیراهنش شماره 33 را نشان داد، گفت: این شماره مورد علاقه من است چون ابتدای فصل رحمان جعفری این پیراهن را پوشیده بود سازمان لیگ اجازه پوشیدن پیراهن 33 را به من نداد. ان شاالله با پیراهن نساجی در لیگ برتر با پیراهن شماره 33 بازی می‌کنم.

عباس‌زاده در پایان گفت: من از مسئولان می‌خواهم از تیم حمایت کننده آقای صنیعی فر خیلی زحمت کشیده و انصافا تمام تلاش خود را انجام داده، خواهش من از مسئولان استان و شهرم این است که از این تیم فقط حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز