خبرگزاری کار ایران

نظر سرمربی تیم ملی پرتغال در خصوص ایران و شاگردان کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۴۴

فرناندو سانتوس را می‌توان در زمره مربیان موفق فوتبال اروپا قرار داد. او سالها در تیم‌های مطرح لیگ پرتغال و یونان مربیگری کرده و حالا هم روی نیمکت تیم ملی پرتغال نشسته و با این تیم یورو را فتح کرده است.

به گزارش ایلنا، سانتوس در جدیدترین مصاحبه خود به جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرده و در مورد همگروه‌هایش در این رقابت‌ها یعنی ایران، مراکش و اسپانیا این صحبتها را کرده است: «چالش بزرگی خواهد بود. افرادی که از بیرون به این گروه نگاه می‌کنند تنها به رده‌‌بندی توجه دارند اما این رده‌‌بندی گاهی اوقات به کار نمی‌آید و بعضی اوقات تعیین‌کننده است. به نظر من همه چیز در رده‌‌بندی فیفا خلاصه نمی‌شود. اگر رده تیم‌ها در یک گروه پایین باشد به معنای آسان بودن بازی‌های پیش رو نیست. می‌دانیم که در جام جهانی در گروه سختی قرار داریم. همه از تواناهایی بازیکنان اسپانیایی آگاه هستند اما نمی‌توانیم دیگر بازیکنان تیم‌های گروهمان را نادیده بگیریم. به‌عنوان نمونه بازیکنان مراکشی زیادی در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند. بن عطیه در یوونتوس از جمله آنهاست. مراکش در مرحله گروهی با تیم‌های قدرتمندی همچون ساحل عاج، مالی و گابن رقابت کرد اما همه تیم‌ها را شکست داد بدون اینکه گلی دریافت کند. 11 گل برابر این سه تیم به ثمر رساند. سرمربی این تیم سابقه حضور در تیم‌های آفریقایی را داشته. پس مراکش تیم قدرتمندی است.»

سانتوس در ادامه به تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: « تیم ملی ایران سرمربی با تجربه‌ای دارد که بارها به مراحل نهایی جام جهانی راه یافته است. ایران تیم خطرناکی است و در جام جهانی گذشته نیز حضور و تا هفته پایانی فرصت صعود به مرحله حذفی را داشت. ایران در مرحله مقدماتی در گروه خیلی سختی قرار داشت اما در 10 بازی حتی یک بار هم شکست نخورد، تنها 2 گل دریافت کرد و آن هم در آخرین بازی مقابل سوریه اتفاق افتاد، زمانی که صعود ایران مشخص شده بود. کسی که کارلوس کی‌روش را بشناسد می‌داند که او به خوبی تیم ایران را سازماندهی خواهد کرد. ایران با وجود اینکه جام بزرگی را با هدایت این سرمربی بالای سر نبرده است اما حریف سختی برایمان خواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز