خبرگزاری کار ایران

آقایی: خداراشکر پس از مدت‌ها سه امتیاز گرفتیم/ قصد داشتیم تک رقمی باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۷۲

سرمربی ماشین سازی با توجه به شرایط فعلی نماینده تبریز در جدول رده بندی ابراز امیدواری کرد آنها به رتبه تک رقمی دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، عباس آقایی در نشست خبری پس از برتری شاگردانش برابر ایرانجوان بوشهر گفت: بازی حساسی بود و در نیمه اول توانستیم کارهای مدنظرمان را انجام بدهیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم در زمین ایرانجوان مورد فشار قرار گرفتیم اما روی ضدحمله گل دوم را زدیم. خداراشاکریم پس از مدتها دو گل زدیم و سه امتیاز هم کسب کردیم.

او درباره تیم حریف ادامه داد: از نظر من آنها تیم خوبی بودند؛ مخصوصا نفراتی که در میانه میدان وجود داشتند فوتبال روی زمین بازی کردند که در لیگ یک کمتر پیش می‌آید. به آقای دلگرم تبریک می‌گویم.

سرمربی ماشین سازی درباره داوری این دیدار اظهار داشت: اتفاق خاصی در داوری نیفتاد در کل خوب داوری کردند و زحمت کشیدند.

آقایی درباره اینکه در صحنه‌ای که بازیکن ماشین سازی مصدوم شد و با ادامه بازی توسط بازیکنان ایرانجوان او به نیمکت نشینان تیمش اجازه اعتراض نداد، عنوان کرد: تیم حریف اختیار دارد که توپ را به بیرون بزند یا ادامه بدهد؛ به بازیکنانم هم گفتم که هیچ کس حق اعتراض ندارد. این را می دانم بازیکن من الکی خودش را زمین نینداخته بود و آسیب دیده بود؛ آسیب دیدگی تشدید شد و اینکه آنها توپ را به اوت نزدند، مشکلی ندارد.

آقایی که سال 86 عضو کادرفنی پرسپولیس بود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم فعلی که تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ است در مقایسه با تیم قهرمان سال 86 بهتر است یا خیر، عنوان کرد: آن زمان بهترین ها در پرسپولیس بودند. الان هم نفراتی در فوتبال حضور دارند که قابل احترام هستند. آن زمان بهترین ها در پرسپولیس بودند و الان هم همینگونه است؛ نمی‌توانم بگویم آنها بهتر بودند یا بازیکنان فعلی. 

سرمربی ماشین سازی درباره هدف شاگردانش در لیگ یک گفت: روز اولی که کار را آغاز کردیم قصد داشتیم رتبه تک رفمی داشته باشیم اما با اتفاقات چند هفته اخیر کار سخت تر شده و بازی با ایرانجوان 6 امتیازی بود. اگر بازی های بعدی هم اینگونه ادامه بدهیم به هدفمان می‌رسیم. مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز