خبرگزاری کار ایران

علاقه شدید گلکسی به خرید ایبراهیوویچ/ واکنش مورینیو به خروج ستاره سوئدی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۲۸

مهاجم منچستریونایتد مورد توجه باشگاه آمریکایی قرار دارد و به گفته رسانه‌های انگلیسی به درب‎‌های خروجی باشگاه نزدیک‌تر شده است.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ به گفته نشریه گل به شدت با باشگاه گلکسی آمریکا ارتباط دارد و جدایی او پس از دومین مصدومیت در منچستریوناتید جدی به نظر می‌رسد. خوزه مورینیو اعلام کرده اگر ایبرا به ترک منچستریونایتد علاقه داشته باشد، مانع از این اقدام نخواهد شد.

مهاجم 36 ساله سوئدی پس از 7 ماه دوری به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو قراردادش با شیاطین سرخ را تا پایان فصل تمدید کرد. با این وجود او بسیار تلاش کرد تا در ترکیب ثابت به مردان مورینیو کمک کند.

با دومین مصدومیت مرد سوئدی در فصل جاری و جذب الکسیس سانچز، آینده ایبرا با نگرانی‌های زیادی مواجه شده است و او را به درب‌های خروج باشگاه نزدیک‌تر می‌کند.

مورینیو در این خصوص گفت: او به من هیچ اطلاعی درباره انتقال به گلکسی نداد، اولین چیزی که راجع به این مسئله شنیدم با خواندم از رسانه‌ها بود. او راجع به این مسئله با من صحبت نکرده و چیزی نمیدانم. زلاتان در آخرین سال قراردادش حضور دارد. اگر این درست باشد و او بخواهد آینده‌اش را در باشگاه دیگری از یک کشور دیگر رقم بزند، ما اینجا حضور داریم تا به او کمک کنیم نه اینکه زندگی او را دشوار کنیم.

زلاتان پس از دوران سخت مصدومیت 7 ماهه تنها در هفت دیدار برای شیاطین سرخ بازی کرده و یک گل به ثمر رسانده است.

مورینیو ادامه داد: آخرین چیزی که زلاتان به من گفت این بود که او می خواهد به طور کامل بازی کند و آماده کمک به تیم باشد. او به سختی تلاش می‌کند تا روی فرم باشد و مصدوم نیست؛ در هر لحظه تلاش می‌کند به خواسته‌های واقعی‌اش در لیگ انگلیس دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز