خبرگزاری کار ایران

هواداران ذوب برابر استقلال ما را تنها نگذارند

قلعه‌نویی: تنها به بازی با استقلال و کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۹۷

سرمربی ذوب‌آهن از تقابل با استقلال و همچنین مصدومان تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در ارتباط با بازی ذوب آهن مقابل استقلال اظهار داشت: بسیار خداوند را شاکریم که روند نتیجه گیری ذوب آهن، ادامه دارد و توانستیم در بازی سخت مقابل آیزاول که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. با این وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده‌ایم و به بازیکنانم گفته‌ام تمامی تمرکز خود را صرفاً روی دیدار با استقلال بگذارند.

وی افزود: بازی با استقلال یک مصاف بسیار سخت و جذاب است. دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می‌روند و به نظر می‌رسد امتیازات این بازی نقشی بسیار مهم در معادلات بالای جدول داشته باشد. از همه بازیکنان ذوب آهن خواستم با ‌‌نهایت تمرکز و تلاش در این مصاف حاضر شوند و بسیار امیدواریم که هر سه امتیاز این بازی در اصفهان بماند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: اکبر ایمانی در تمرینات یکی دو روز اخیر حاضر بوده است که در مورد بازی کردن یا نکردنش متعاقباً تصمیم خواهیم گرفت و مهران درخشان‌مهر هم به تازگی دویدن دور زمین را آغاز کرده است که به این دیدار نمی‌رسد.

وی در پایان اظهار داشت: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم یک بازی خوب را مقابل استقلال تهران به نمایش بگذاریم و از هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان هم می‌خواهیم تیم خودشان را در این بازی تنها نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز