خبرگزاری کار ایران

کروکی تصادف منتشر شد؛

قائدی، مقصر شناخته شد/ یک راه برای فرار از زندانی شدن باشو (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۹۵

هافبک جوان استقلال تهران طبق گزارش پلیس راهور شهرستان بوشهر به عنوان مقصر اصلی سانحه رانندگی روز دوشنبه هفته گذشته شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بامداد روز دوشنبه (9 بهمن) خودرو سواری ام وی ام در بلوار امام علی بوشهر، بر اثر سرعت غیرمجاز از اتوبان خارج شده و پس از ورود به فرعی با واژگونی مواجه می‌شود. با حضور نیروهای امدادی سرنشینان به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل می‌شوند.

مهدی قائدی، احمدرضا شاکر و سه نفر دیگر سرنشنیان این خودرو بودند. بازیکن استقلال تهران پس از چند روز بیهوشی شرایط بهتری پیدا می‌کند و با تشخیص پزشکان معالج و کاهش دوز داروها شرایطز پایدار پیدا می‌کند.

با رضایت والدین شاکر 17 ساله، اعضای بدن او اهدا شد و مراسم خاکسپاری او روز پنج شنبه هفته گذشته انجام شد.

قائدی، مقصر شناخته شد/ یک راه برای فرار از زندانی شدن باشو (عکس)

طبق کروکی افسر راهنمایی رانندگی شهرستان بوشهر، آثار خط ترمز 25 متری خودروی ام وی ام در صحنه مشاهده شده که این نشان از سرعت غیرمجاز داشته است. خودرو پس از انحراف به سمت راست بلوار به درخت برخورد کرده و پس از غلطیدن با دو تکه سنگ برخورد شدیدتری داشته است.

مهدی قائدی به عنوان راننده مقصر شناخته شده و در این راستا شنیده می‌شود که پیش از این یک بار به دلیل عدم همراه داشتن گواهینامه و رانندگی در شهر تعهد داده است. با این اقدام قائدی طبق ماده ۷۱۴ ق.م.ا.ت: هرگاه بی احتیاطی یا بی مبالاتی یا عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت راننده (اعم از وسایط نقلیه زمینی یا آبی یا  هوایی) یا متصدی وسیله موتوری منتهی به قتل غیر عمدی شود مرتکب به شش ماه تا سه سال حبس و نیز به پرداخت دیه در صورت مطالبه از ناحیه اولیای دم محکوم می شود.

البته ستاره جوان آبی‌های تهران یک شانس بزرگ پیش روی خود دارد. اگر شاکی (اولیای احمدرضا شاکر) رضایت بدهند؛ قاضی از جنبه عموم جرم می‌تواند حبس را به جریمه نقدی تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز