خبرگزاری کار ایران

نایینگولان در مسیر فرانچسکو توتی؛ می‌خواهم در رم بازنشسته شوم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۱۷

راجا نایینگولان، هافبک بلژیکی تیم فوتبال رم می‌گوید با کمال میل حاضر است با این تیم قراردادی مادام‌العمر ببندد و تا همین حالا هم به پیشنهاد باشگاه‌های فراوانی پاسخ منفی داده است.

به گزارش ایلنا، نایینگولان که زمستان امسال شایعه تلاش اینتر، چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چند تیم در چین برای جذب او شنیده می‌شد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «من در رم بسیار راضی هستم و دلیلی برای ترک این تیم نمی‌بینم. من اینجا هرآنچه می‌خواهم دارم چون در چنین شرایطی یک تن پول هم نمی‌تواند نظرم را عوض کند. من حاضرم با رم قراردادی مادام‌العمر ببندم و تا الان هم به بسیاری از باشگاه‌های دیگر پاسخ منفی داده‌ام. البته خب تا زمانی می‌توانم در این تیم بمانم که مسوولان باشگاه تصمیم نگیرند مرا بیرون بیندازند. در حال حاضر من از وضعیتم در رم راضی‌ام و برای خودم هم مهم‌ترین چیز این است که از وضعیتم در یک تیم راضی باشم.»

 نایینگولان با معرفی توتی به عنوان یکی از الگوهایش و کسی که به او برای ماندن در رم انگیزه می‌دهد ادامه داد: «توتی بازیکنی شناخته شده در دنیا بود و هر کجا بازی می‌کرد مردم نامش را فریاد می‌زدند. من فکر می‌کنم که او در زمین بازی احترامی که لایق یک قهرمان بود را کسب می‌کرد. زمانی که بازنشسته شد، همه آنهایی که در استادیوم بودند تحت تأثیر اشک‌های او قرار گرفتند. این اتفاق دیر یا زود رخ می‌داد اما برای خود او این اتفاق بسیار وحشتناک بود. ما هنوز جای خالی او را در رختکن احساس می‌کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز