خبرگزاری کار ایران

برای برد به خونه به خونه سفر می‌کنیم؛

آفاقی: آخرفصل با هواداران مسجد سلیمانی جشن صعود می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۲۱

هافبک نفت مسجد سلیمان درباره صدرنشینی شاگردان محمود فکری در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت:

اکبر آفاقی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: ما برای برد در زمین حاضر شدیم و دو بار هم از حریف پیش افتادیم اما دو گل بد دریافت کردیم. دو گلی که روی اشتباه مدافعان بود و شرمنده هواداران شدیم. 

او ادامه داد: در نیم فصل دوم سطح رقابت و دیدارهای با تمامی تیم‌های حاضر در جدول سخت است؛ چون همه برای صعود حاضر می‌شوند و چند تیم هم برای فرار از سقوط می‌جنگند. بدشانس بودیم.

آفاقی درخصوص نمایش موفق نفت در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: تیم ما از اول برای صعود بسته شده و همه مردم شهر و هوادارانمان همدل شدیم که تیم را لیگ برتری کنیم. چند هفته‌ای است در صدر جدول قرار داریم و 6امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. ان شاء الله آخر فصل با هوادارانمان جشن صعود را برپا می‌کنیم. ما چیزی را از دست ندادیم و برای همه اینگونه است و همه امتیاز از دست می‌دهند.

آفاقی درباره دیدار پیش رو برابر خونه به خونه بابل گفت: بازی سختی با آنها در مازندران داریم و پرطرفدار هستند. برای برد سفر می‌کنیم و قصد داریم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

او در پایان گفت: از تمامی هوادارانمان خواهش می‌کنم که همچنان حمایت کنند و اخر فصل جشن صعود را با هم جشن بگیریم. تمام دلخوشی مردم مسجد سلیمان این تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز