خبرگزاری کار ایران

سپیدرود صد در صد لیگ برتری می‌ماند؛

غلامی: دوست داشتم برابر استقلال بازی کنم / افتخار می‌کنم شاگرد علی کریمی هستم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۶۷

هافبک سپیدرود رشت درباره دیدار هفته بیست و سوم سرخپوشان مقابل استقلال تهران گفت: دوست داشتم با تیم سابقم در آزادی بازی کنم اما محرومیت مانع شد.

توحید غلامی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط سپیدرود رشت پیش از دیدار مقابل استقلال تهران گفت: ما در بازی گذشته باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که با اشتباهات در مجموع اینطور نشد و ضرر کردیم. اگر سه امتیاز این بازی را گرفته بودیم با خیال آسوده تر مقابل استقلال قرار می‌گرفتیم.

او ادامه داد: خطایی که روی بازیکن حریف داشتم در وسط زمین بود و داور می‌توانست کارت ندهد تا به مهترین بازی‌مان برسیم اما اینطور نشد. سه اخطاره شدم و این بازی را از دست دادم.

غلامی افزود: بازی با استقلال و پرسپولیس همه دوست دارند در ترکیب ثابت تیمشان بازی کنند و خیلی‌ها این بازی‌ها را می‌بینند. دوست داشتم با تیم سابقم در آزادی بازی کنم اما محرومیت مانع شد. بازی‌های حساس پیش روی ما سرنوشت ساز است و باید با امتیاز گیری امید ماندن در لیگ برتر را زنده نگه داریم.

هافبک سپیدرود درباره اظهارات اخیر علی کریمی اظهار داشت: صحبت های آقای کریمی از روی دلسوزی است و مردم ایران آقای کریمی را به خوبی می شناسند و الکی نیست که یکی از محبوب ترین بازیکن ها ایرانی هستند؛ به شخصه افتخار می کنم که شاگردان ایشان هستم و از نظر من انتقادهای ایشان بازیکنان را یکدل تر می‌کند و اینگونه می‌دانیم علاوه بر تیم سپیدرود آقای کریمی به فکر فوتبال هم هستند. 

او ادامه داد: شرایط ما با وجود ایشان خیلی بهتر شده و اگر شرایط و امتیاز گیری‌های نیم فصل اول با دوم را مقایسه کنیم تفاوت‌ها را پیدا می‌کنیم. امکانات به مرور بهتر شده و تمام سعی ما این است که در بازی های خانگی امیتاز جمع آوری کنیم و از نظرم سپیدرود صد در صد در لیگ برتر می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز