خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده: شناخت خوبی از نفت داریم / اگر شرایط تغییر نکند با مشکل رو به رو خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۹۳

سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: ما نیز باید از نظر روحی و روانی بهتر شویم. در این بازی نیز 2 مصدوم و 2 محروم داریم و اگر این شرایط تغییر نکند با مشکل رو به رو خواهیم شد. نفت در اوایل و اواخر نیمه دوم گلزنی ‌می‌کند.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از مصاف با نفت تهران گفت: همه باید باور داشته باشیم سپاهان همیشه جایگاه مناسب داشته و باید تلاش کنیم شرایط را برای موفقیت‌ها و پیروزی‌ها ایجاد کنیم. افرادی که این هفته سر تمرین حاضر شدند شرایط بازیکنان را دیدند، 4 جلسه در صفائیه تمرین کردیم و یک جلسه آن بحث آنالیز بود؛ برای تقویت مسائل روحی مشاور روانشناسی را که قبلا در ذوب‌آهن نیز کنار من بود را به تیم اضافه کردیم که برای مسائل کلیدی روحی به ما کمک کند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به جدایی زلاتکو کرانچار گفت: بعد از قنبری، محمود کریمی نیز با درخواست خود از تیم جدا شد و سروری را که سابقه‌ مربی‌گری زیادی در تیم‌های پایه سپاهان دارد به کادر فنی اضافه کردیم. پیشکسوتان و در صدر ‌آن‌ها یاوری به کمک تیم آمد و هر سپاهانی به فکر این است به ما کمک کند.

او ادامه داد: باید مشکلات را رفع کنیم، همانطور که می‌بیند پرسپولیس در آبادان نیز 3 گل به نفت می‌زند و در شرایط کاملاً متفاوتی قرار دارد و از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار دارد. ما نیز باید از نظر روحی و روانی بهتر شویم. در این بازی نیز 2 مصدوم و 2 محروم داریم و اگر این شرایط تغییر نکند با مشکل رو به رو خواهیم شد. نفت در اوایل و اواخر نیمه دوم گلزنی ‌می‌کند. از تمام شرایط آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم این اتفاقات نیفتد و شناخت خوبی از این تیم داریم.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد شاگردانش اظهار داشت: موجودیت تیم همین است و نهایت می‌توانیم یک یا 2 بازیکن اضافه کنیم؛. آرزو داریم مصدومیت جلال علی‌محمدی، مسعود حسن‌زاده و رسول نویدکیا خیلی زود رفع شود و شرایط بازی پیدا کنند. مشکل روحی در تیم جدی بوده و زمانی که همه تلاش برای انجام یک کار صورت بگیرد اما وقتی موفقیت حاصل نشود، بار روانی زیاد می‌شود. بازیکنانی مانند ساسان انصاری و مهدی شریفی که به سپاهان آمده‌اند در گذشته گلزن بوده‌اند اما الان این اتفاق نمی‌افتد و جابه‌جایی‌های زیاد باعث این مسأله شده است.

ابراهیم زاده در ادامه بیان داشت: خطوط دفاع و دروازه نسبت به سال‌ گذشته کاملا تغییر کرده است و مشکل‌ساز شده بود؛ مربی در تمرینات و بازی شرایط را ایجاد می‌کند که فرصت گلزنی به وجود آید اما این بازیکن است که باید گل بزند و عدم باور و استرس مانع از این اتفاق می‌شده است. همه موظف هستند به سپاهان انرژی مثبت دهند و حس مثبت نیز مهم است. از اینکه در نقش‌جهان بازی داریم حس مثبتی دارم و تغییرات زیادی در ورزشگاه نسبت به گذشته ایجاد شده و قطعاً نیمکت نیز عوض شده و آرامش بهتری به مربی می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز