خبرگزاری کار ایران

فرشاد فرجی: نکونام به اندازه اسکوچیچ در نتایج ما سهیم است

برد دربی مهم‌ترین برد فصل ما بود / به دنبال جواز صعود هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۵۷

مدافع خونه به خونه از پیروزی مقابل نساجی و شرایط تیمش صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی خونه به خونه در دربی مازندران اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را بردیم و 3 امتیاز با ارزش به دست آوردیم که به نظرم یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل ما بود و خوشحالم با دست پر از زمین خارج شدیم.

وی در مورد حواشی همیشگی دربی مازندران گفت: این مسائل همیشه وجود داشته ولی بازیکنان یاد گرفته‌اند تحت تاثیر جو قرار نگیرند و کار خودشان را بکنند. ما هم روی بازی خودمان تمرکز کردیم و فکر می‌کنم تک تک نفرات بهترین روز خودشان و بهترین بازی‌شان را در این دیدار داشتند.

مدافع خونه به خونه با اشاره به شرایط جدول عنوان کرد:‌ شرایط سختی است و از این به بعد باید به تک تک بازی‌ها برای 3 امتیاز فکر کنیم تا در نهایت جواز صعود را بگیریم.

فرجی در مورد تغییرات کادرفنی و روی کار آمدن اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ مربی کارنامه‌داری است و در فوتبال ایران توانایی‌های خودش را نشان داده است. ضمن اینکه از زحمات نکونام در بستن این تیم و کمک‌هایی که کرد تشکر می‌کنم و او هم قطعا به اندازه اسکوچیچ در نتایج امروز ما سهیم است.

وی در مورد دیدار نیمه نهایی جام حذفی هم خاطرنشان کرد: حقیقتش این است که الان زود است در مورد جام حذفی بخواهیم فکر کنیم و حرفی بزنیم. باید تمرکزمان روی دیدارهای باقی مانده لیگ باشد و بازی‌های سختی که از این به بعد داریم تا بتوانیم در آن موفق باشیم و جواز صعود بگیریم.

مدافع خونه به خونه در پایان گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داریم که با کسب 3 امتیاز آن قدم بزرگی در مسیرمان برداشته‌ایم و امیدوارم به آن برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز