خبرگزاری کار ایران

سهیل حق شناس در گفت‌وگو با ایلنا:

سپیدرود با حضور علی کریمی ضرر نمی‌کند/ امسال در رشت جشن بقا می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۰۹

مربی سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با تلاش بازیکنان سرمربی جوان این تیم نتیجه گیری موفقی در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم داشته باشد و آنها سهمیه گیلان در لیگ را حفظ کنند.

سهیل حق شناس در گفت‌وگو با ایلنا، درباره نتایج هفته‌های اخیر سپیدرود رشت و روند موفقیت به همراه علی کریمی اظهار داشت: در حقیقت روند ما در مقایسه با نتایج نیم فصل اول تغییر زیادی نداشته و تقریبا یکسان است که متاسفانه نتوانستیم جایگاه در جدول رده بندی را تغییر بدهیم. امیدوارم این امتیاز از دست دادن‌ها در هفته پایانی گریبانگیرمان نشود. این را همه می‌دانند که امتیازگیری در نیم فصل دوم به مراتب سخت تر از نیم فصل اول است و همه تیم‌ها با تلاش فراوان به دنبال امتیازگیری هستند.

حق شناس تصریح کرد: ما تا به امروز در هر بازی برای سه امتیاز در زمین حاضر شدیم. به هر حال تمامی جنبه‌ها در آن اندازه نبود که بتوانیم موفق باشیم اما ما تیمی هستیم که از اول فصل، به خوب بسته شدن و بسته نشدن بازیکنان کار ندارم، برای حضور در لیگ برتر دور هم جمع شده‌ایم.

او ادامه داد: زمانیکه کادر جدیدی مدیریت را قبول می‌کند از همه چیز آگاهی دارد و شرایط را می‌داند. به هر حال ما باید تلاشمان را دو برابر کنیم و در راس کادرفنی ما آقای کریمی حضور دارند که با انگیزه به سپیدرود آمده‌اند.

مربی سپیدرود افزود: ایشان در عرصه مربیگری شاید مطرح نباشند اما دیدیم که در همین فوتبال ما به خیلی‌ها فضا داده شده و پس از مدتی با به رخ کشیدن دانششان مطرح شدند. سپیدرود با حضور علی کریمی ضرر نمی‌کند و هفت بازی باقی مانده است. آن چیزی که در هفته‌های باقی مانده به تیم مردمی برای بقا در لیگ برتر روحیه می‌دهد، همدل بودن تمام اعضای تیم است.

حق شناس درباره اینکه علی کریمی استعفا کرده بود و باشگاه با آن مخالفت کرد، گفت: از نظر من ایشان کار بسیار حرفه‌ای انجام دادند که خیلی کمتر در فوتبال ایران آن را می‌بینیم. این در دو حالت اتفاق می‌افتد یا مربیان استعفا می‌دهند و می‌روند یا آنقدر می‌ماند که هم خودشان ضرر می‌کنند و هم تیم. آقای کریمی آنقدر معرفت داشتند و حرفه‌ای کار کردند که دست باشگاه را باز گذاشتند. خداراشکر باشگاه و بازیکنان پشت ایشان هستند ولی می‌گویم این حمایت در حالیکه بازیکنان خودشان را در زمین ثابت نکنند به علی کریمی کمک نمی‌کند. ما هر چقدر هم حمایت کنیم؛ اگر در زمین توانمان را اجرا نکنیم و امتیاز از دست بدهیم آن زمان بی فایده است. ما باید از این سرمربی جوان در زمین حمایت کنیم.

او در ادامه بیان داشت: باید برای بازی‌های پیش رو را ارزش قائل شویم و همین نفت تهران نمونه بارز آن است که باهوش عمل می‌کند و امتیاز جمع می‌کند. همه ما هم قسم و همدل هستیم تا با تلاش این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. از هواداران عزیزمان تقاضا دارم مقداری صبور باشند و می‌دانم که شرایط سخت است اما در حال حاضر نباید به دنبال مقصر نباشیم چون تیم متضرر می‌شود. ان شاء الله که اینطور نباشد و در پایان امسال مانند سال گذشته که در رشت جشن صعود گرفتیم، امسال جشن بقا بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز