خبرگزاری کار ایران

اوسترسوند - آرسنال؛ مراقب مهاجم ایرانی باشید

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۳۳

آرسنال برای بازی امشب مقابل اوسترسوند در مرحله حذفی لیگ اروپا به سرزمینی ناشناخته سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، این تیم سوئدی سابقه‌ای در فوتبال اروپا ندارد و نخستین فصل حضورش در مسابقات قاره‌ای را تجربه می‌کند. رسانه‌های انگلیسی در آستانه این بازی کنجکاوی زیادی برای آشنا شدن با این تیم مرموز و خطرناک نشان داده‌اند. مالین هاگ، عضو کانون هواداران آرسنال در سوئد به سایت «فوتبال لندن» درباره وضعیت شهر و تیم اوسترسوند توضیح داده.

سرمای هوا: هوا احتمالا سرد خواهد بود، ولی نه آنقدر که نگران باشید. بر اساس پیش‌بینی هواشناسی دمای هوا در شب مسابقه بین منفی 3 تا 5 درجه خواهد بود.

شهر اوسترسوند: اوسترسوند شهر بزرگی نیست و کل جمعیت 50 هزار نفری‌اش در ورزشگاه امارات جا می‌شود! در اوسترسوند مسابقات ورزشی زیادی برگزار می‌شود که بیشتر مربوط به ورزش‌های زمستانی مثل انواع مسابقات اسکی است.

فوتبال به تازگی در این شهر جلب توجه کرده و این بی‌تردید بزرگترین بازی تاریخ کوتاه این باشگاه است. شهر در این فصل سال سرد و تاریک است، ولی مردم برخوردی دوستانه دارند و یقین دارم از هواداران آرسنال استقبال گرمی خواهد شد.

تفریحات هواداران: پاسخ این سوال واضح است: از زمستان لذت ببرند! برف زیادی خواهد بود و آنها می‌توانند در اطراف شهر اسکی کنند.

تیم اوسترسوند: این تیم در چند فصل گذشته خیلی موفق بوده و بابت سیاست فرهنگی متفاوت باشگاه هم در سوئد خیلی تمجید شده. اوسترسوند اما تماشاگران ترسناکی ندارد. آنها بر اساس «فرهنگ مثبت هواداری» فعالیت می‌کنند، یعنی فقط تیم‌شان را تشویق می‌کنند و خبری از توهین یا هو کردن حریف نیست. این رفتار گاهی مورد تمسخر هواداران تیم‌های باسابقه سوئد قرار می‌گیرد.

گراهام پوتر: یکی از دلایلی که باشگاه این قدر موفق بوده اعتماد به این مربی انگلیسی است. او در انتخاب روش کارش کاملا آزاد بوده و روش خاصی برای کار با بازیکنانش دارد.

همه چیز همیشه خوب پیش نرفته، ولی حتی در لحظات سخت باشگاه حامی او بوده و بابت این اعتماد نتیجه گرفته. به نظر می‌رسد او رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد و آنها هم اعتماد کاملی به مربی‌شان دارند و می‌خواهند با تمام وجود برای او بازی کنند. البته قضاوت درباره کیفیت این مربی تا زمانی که به تیم دیگری نرود آسان نیست، با این حال او انتخاب خیلی خوبی برای اوسترسوند بوده.

سبک بازی اوسترسوند: اوسترسوند سبک خاص بازی خودش را دارد. آنها ترسی از تیم‌های بزرگ ندارند و به اصطلاح احترامی برای آنها قایل نیستند و این می‌تواند حریفان را غافلگیر کند. آنها به ندرت سبک بازی‌شان را به خاطر بازی حریف تغییر می‌دهند و وقتی تازه به لیگ سوئد آمده بودند مقابل تیم‌های بالای جدول امتیازات بیشتری گرفتند. آنها مقابل تیمی که دفاع کند و عقب بنشیند معمولا مشکل دارند، ولی اگر فضا داشته باشند می‌توانند خطرناک باشند.

چهره خطرناک: بروا نوری، کاپیتان و مهره مهم این تیم است، ولی از شرایط آمادگی فاصله دارد و معلوم نیست بازی کند. سامان قدوس دیگر بازیکنی است که آرسنال باید مراقبش باشد، بخصوص اینکه انتظار می‌رود آنها مثل بازی مقابل بیلبائو به فکر حملات سرعتی باشند.

فضای شهر: در اوسترسوند بابت این بازی هیجان‌زده‌اند، ولی آرسنال هواداران زیادی در سوئد دارد و خیلی از آنها تلاش کرده‌اند بلیت بازی را به دست آورند. فکر می‌کنم حتی تماشاگران بی‌طرف هم بابت حضور تیمی مثل آرسنال در شهر کوچکی مثل اوسترسوند ذوق‌زده هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز