خبرگزاری کار ایران

آقایی پور: افتخار می‌کنم شاگرد علی کریمی هستم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۲

مهاجم جوان سپیدرود رشت می‌گوید باشگاه با استعفای علی کریمی مخالفت کرده و این در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است تا ادامه لیگ هفدهم را با سرمربی جوان پشت سر بگذارند.

جواد آقایی پور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط تمرینات سرخپوشان در تعطیلات لیگ برتر گفت: تمرینات را  پس چهار روز استراحت با آقای کریمی پیگیری می‌کنیم و دیروز هم یک بازی تدارکاتی داشتیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم. کادرفنی روی نقاط ضعف ما کار می‌کنند و در حال حاضر انگیزه بالایی داریم.

او ادامه داد: تا به امروز 5 بازی با پیراهن سپیدرود در لیگ برتر حضور داشتم و آقای کریمی در بازی با سپاهان به من اعتماد کردند و چند دقیقه ای در ترکیب بازی کردم.

آقایی پور درباره همکاری با علی کریمی در سپیدرود گفت: برای من افتخار است که شاگرد مرد بزرگی مانند ایشان باشم. دوران فوتبالی ایشان را همه دیده‌اند و در مربیگری هم اخلاق خاصی دارند.

مهاجم جوان سپیدرود درباره حمایت بازیکنان از انتقادهای کریمی عنوان کرد: ما بازیکنان باید پشت علی کریمی باشیم. ایشان فرد نام آشنایی هستند که از جریمه سپیدرود به دلیل پرتاب بطری عصبانی بودند و باشگاه هم در ادامه با استعفای ایشان مخالفت کرد تا در آرامش هفته‌های باقی مانده لیگ هفدهم را دنبال کنیم.

آقایی پور درباره شرایط خودش و آمادگی برای حضور در ترکیب سپیدرود گفت: با تیم جوانان هم بازی می‌کنم و انگیزه فراوانی برای حضور در تیم اصلی دارم اما همه چیز به نظر آقای کریمی بستگی دارد. اگر نتایج ما رفته رفته بهتر شود به امید خدا در لیگ برتر می‌مانیم و سهمیه استان در لیگ را حفظ می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز