خبرگزاری کار ایران

خیالتان راحت، بازیکنان ما همه جادوگر هستند

رمضانی: شایعه شده جادوگر به من گفته به پایت چسب بزن تا گلزنی کنی!

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۳۲

مهاجم خونه به خونه بابل درباره حواشی دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و مسائل جدید جادوگری در لیگ دسته اول صحبت کرد.

مجتبی رمضانی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج درخشان خونه به خونه بابل در فصل جاری گفت: ما دوران خوبی با آقا نکونام داشتیم و همان روند را ادامه دادیم. باحضور اسکوچیچ هم تاکتیک‌های جدید را پیاده کردیم و خداراشکر شرایطمان هم در بهترین قسمت جدول قرار دارد.

او ادامه داد: صد در صد به غیر از لیگ برتر به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنیم. با تمامی تیم‌های بالای جدولی بازی کردیم و فقط بادران مانده که در بابل با ما بازی کند.

مهاجم خونه به خونه درباره رویارویی با ایرانجوان بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ یک گفت: قطعا بازی آسانی در لیگ یک وجود ندارد و با وجود شرایط آب و هوایی که برای میزبان بازی فردا امتیاز ویژه‌ای است برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. امیدواریم در آخر بازی پیروزی برای ما باشد.

رمضانی درباره حواشی جنجالی بازی برابر نفت مسجد سلیمان که تک گل بابلی‌ها را در آن دیدار به ثمر رسانده بود، گفت: اگر به حضور جادوگران باشد، هند باید هر ساله قهرمان جهان شود. عربستان و تیم‌های دیگر هم با این وجود شانس دارند. تا جایی که اطلاع دارم او سرباز بوده و جادوگر، بازیکنان ما هستند. آنقدر خوب عمل کرده‌ایم که نمی‌دانند چگونه ما را به حاشیه ببرند و از جادوگر و این حرف‌های خنده دار استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: ما نمی‌گوییم نفت تیم ضعیفی است، در بابل خوب کار کردیم. نگذاشتیم در ورزشگاه ما عرض اندام کنند. چند هفته پیش برای پیکان چنین حاشیه ای ایجاد کردند و دیدید که بیشتر از 10 هفته نتوانستند به پیروزی برسند. الان نمی‌گذاریم ما را به حاشیه ببرند و این حرف ها برای ما بی معنی است.

رمضانی افزود: قسمتی از زانوی من چسب زده بودم و گفتند جادوگر به من گفته به پایت چسب بزن تا گلزنی کنی! نمی‌دانم واقعا این حرف‌ها را از کجا می‌آوردند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز