خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم اراک با لشکری از غائبین ترمز کاکوها را می‌کشد؟!

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۳۹

آلومینیوم اراک در دیداری خارج از خانه، باید به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز برود.

به گزارش ایلنا، آلومینیوم اراک که در بازی‌های خارج از خانه به مراتب بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه گرفته است، در تلاش است تا با متوقف کردن فجرسپاسی، خود را از انتهای جدول جدا کند و به تیم‌های میانه جدولی برساند.

دو تیم فجرسپاسی و آلومینیوم اراک، تاکنون 5 بار در مسابقات لیگ یک به مصاف هم رفته‌اند که 2 پیروزی از آن فجرسپاسی شده است و 3 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته و آلومینیوم اراک هنوز موفق به شکست آنها نشده است.

گرچه بازی دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته است، اما فجرسپاسی در تقابل با آلومینیوم، موفق شده 6 گل به اراکی‌ها بزند و در مقابل نیز آلومینیوم، موفق شده 4 گل به کاکوهای شیرازی بزند تا این هفته منتظر جدالی تماشایی از هر دو تیم باشیم.

فجرسپاسی در این دیدار مصدوم و یا محرومی ندارد اما با نگاهی به لیست بازیکنان آلومینیوم اراک درخواهیم یافت که اراکی‌ها در این مسابقه بازیکنانی نظیر میثم خداشناس، ایمان رئیسی نسب، میلاد رخشان، علی عزیزی، بهادر عبدی، کیوان وحدانی و آیدین قویدل را در اختیار ندارند و با این حال؛ باید دید که ترمز کاکوها در دیار حافظ گرفته خواهد شد، یا آلومینیوم در حسرت پیروزی مقابل فجر باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز