خبرگزاری کار ایران

گزارشی از عملکرد مهاجم محبوب زیدان و منفور مادریدی‌ها

بنزما به ته خط رسید؛ کریم چگونه از کهکشان خارج شد؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۵۰

محبوبیت مهاجم سی ساله در سانتیاگو برنابئو روز به روز کاهش پیدا می‌کند و در مقابل به صف منتقدان او اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، زندگی کریم بنزما در رئال مادرید رو به پایان است. مهاجم فرانسوی در روز بازی با پاری سن ژرمن بار دیگر با انتقاد هواداران مواجه شد و جای تعجب نیست زمانی که او زمین را ترک می‌کند، رئال مادرید برنده بازی می‌شود. مهاجم 30 ساله در کنار گرت بیل و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم ایده آلی شناخته شده و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید یکی از طرفداران اوست که در سال 2009 او را به رئال مادرید آورد.

بنزما همچنین از حمایت ویژه زین الدین زیدان بهره مند است؛ مربی فرانسوی تا جایی از او حمایت کرده که شاید به این دلیل تا اخراج هم پیش برود. رئال در حال حاضر کورس قهرمانی  لالیگا را از دست داده و در از جام حذفی هم کنار رفته؛ تنها شانس پیش روی آنها لیگ قهرمانان اروپاست.

بنزما در تمامی بازی‌های فصل 17-2018 تنها 6 گل به ثمر رسانده اما زیدان از او به عنوان مهاجم اول در بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن استفاده کرد و ماحصل آن هم یک نمایش ضعیف دیگر از مهاجم سابق لیون بود.

بنزما به ته خط رسید؛ کریم چگونه از کهکشان خارج شد؟

کریم بنزما در این بازی دقیقه 68 با گرت بیل تعویض شد اگرچه تمامی حاضران در ورزشگاه خیلی زودتر از این ها انتظار چنین تصمیمی از سوی زیدان را داشتند.یک شوت، بدون دوئل و دریبل تنها دو تکل و یک پا به توپ؛ این تمام تلاش بنزما در یک بازی حساس و نفس گیر بود.

این همان چیزی است که هواداران طاقت تحملش را ندارند و نباید اینگونه ادامه داشته باشد. یک مهاجم می‌تواند در روزهای بد و خوب، افت و خیزهایی داشته باشد اما نمایش بنزما غیرقابل درک است چرا که در تمامی جهات ناکام بوده است.

رئال مادرید یک مشکل دارد. پس از فروش آلوارو موراتا به چلسی و ماریانو به لیون در تابستان، بنزما به عنوان تنها مهاجم نوک باشگاه برای این فصل باقی مانده است؛ همین مسئله شاید او را بیش از حد راحت ساخته است.

اسطوره فوتبال فرانسه جین پیره پاپین قبل از بازی با پاری سن ژرمن گفته بود: شخصا، من یک شماره نه را خریدم. فکر می کنم رئال مادرید در خط حمله نیاز به تقویت دارد. بنزما یک مثال کامل است - او گل‌های زیادی را به ثمر رسانده و در حال حاضر هیچ چیز برای او وجود ندارد - او دیگر خطرناک نیست که همین خیلی عجیب است.

زین الدین زیدان اخیرا در واکنش به انتقادها از کریم بنزما گفته بود: تا پای مرگ از بنزما دفاع می‌کنم؛ تنها گلزنی نیست، او بازیکن متفاوتی است.

در بهترین حالت بنزما علاوه بر گلزنی یک مهاجم با تکنیک فوق العاده و ویژگی‌های وابسته است. در حال حاضر وضعیت بنزما مشخص است مگر او بتواند بار دیگر ثابت کند که هرگز نباید یک بازی بزرگ دیگر برای لس بلانکوس انجام دهد.

منبع: گل / خبرنگار: بن هایوارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز