خبرگزاری کار ایران

واکنش متفاوت کونته به هدیه جنجالی مورینیو

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۱۷

یک مجری، پیراهن منچستریونایتد با نام آنتونیو کونته و امضای ژوزه مورینیو را به مربی چلسی داد!

به گزارش ایلنا، این اتفاق باعث شد کنفرانس خبری کونته موقتا قطع شود. این کار را استفانو کورتی و الساندرو اونیس، مجریان برنامه Le Iene ایتالیا (به معنای کفتارها) انجام دادند.

این دو نفر ماه گذشته مورینیو را وادار کردند که پیراهن یونایتد با نام کونته و شماره 1 را امضا کند و حالا این پیراهن را به کونته داده‌اند. کونته پیش از بازی مقابل هال‌سیتی در جام حذفی در کنفرانس خبری شرکت کرده بود که مجری برنامه نزدیک کونته رفت، پیامی ویدیویی را روی تبلت به او نشان داد و سپس پیراهن یونایتد را به او هدیه داد.

پیامی که به کونته نشان داده شد به زبان ایتالیایی بود و در آن گفته شد: «آنتونیو، یک نفر پیام‌رسان به نزدت فرستاده‌ایم. یک هدیه از طرف دوست جدیدت، ژوزه مورینیو داری! او به ما گفت که دوستت دارد. ببین چه چیزی پشت این هدیه نوشته: دوستت، ژوزه. آیا قول می‌دهی دفعه بعد که مقابل او بازی می‌کنی علامتی به نشانه صلح نشان دهی؟ آنتونیو، تو و او می‌توانید تا ابد دوست هم باشید!»

کونته پس از دیدن این کار پوزخند زد و گفت هیچ حرفی در جواب ندارد. او علاقه چندانی به گرفتن این هدیه نشان نداد و به کورتی گفت: «فعلا نگهش دار. بعدا آن را به من بده.»  سپس مدیر رسانه‌ای چلسی از کورتی خواست که ماجرا را به پایان برساند تا کنفرانس به شکل معمول خود ادامه پیدا کند.

چلسی هفته بعد در خانه منچستریونایتد بازی دارد. این نخستین دیدار کونته و مورینیو پس از جنگ لفظی آنها در ماه اخیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز