خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار استقلال و الهلال

شبه فاجعه تیمهای ایرانی مقابل عربستانی ها/ قتلگاهی به نام عمان!

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۵۰

تیمهای ایرانی مقابل عربستانی ها در عمان در مجموع نتایج خوبی را کسب نکرده اند.

به گزارش ایلنا، از سال 2016 بود که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مشکلات سیاسی ایران و عربستان، بازیهای نمایندگان این دو کشور در کشورهای ثالث به انجام رسید. البته منظور از کشور ثالث، عمان برای ایران و امارات یا قطر و یا حتی خود عمان برای تیم های عربستانی.

از آن سال تا کنون  و به استثنای بازی برگشت مرحله گروهی تیمهای الهلال و پرسپولیس که به میزبانی تیم عربستانی در عمان به انجام رسید نمایندگان ایران 11 بار از تیمهای عربستانی در عمان میزبانی کردند. البته این فقط یک اسم بوده چرا که در همه این مسابقات طرفداران تیم عربستانی به شدت چربش داشتند.

در این 11 مسابقه نتایج نسبتا فاجعه باری به دست آمده است. نمایندگان ما در این دو سال تیمهای ذوب آهن ، سپاهان، تراکتورسازی، استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران بوده اند که حاصل این 11 مسابقه 3 برد، سه تساوی و 5 باخت بوده است. یعنی از 33 امتیاز ممکن تنها 12 امتیاز به دست آمده است. به عبارتی حدود 30 درصد برد در بازی هایی که نمایندگان ما میزبان بودند.

در بین نمایندگان ایرانی ذوب آهن دو بار به میدان رفته که حاصل آن یک برد 3-0 مقابل النصر و یک شکست 2-1 در برابر الاهلی بوده است. سپاهان در تنها دیدار خود با دو گل به الاتحاد عربستان باخت. تراکتورسازی هم به ترتیب با نتایج 2-1 و 1-0 به تیمهای الهلال و الاهلی نتیجه را واگذار کرده است.

استقلال تهران در تنها دیدار خود با تیمهای عربستانی در عمان موفق شد با سه گل تیم التعاون را در هم بکوبد. همنام خوزستانی این تیم ابتدا با یک گل الفتح را مغلوب کردند اما سپس با حساب 2-1 به الهلال باختند.

در نهایت پرسپولیس در سه تقابل در برابر تیمهای الهلال، الاهلی و الهلال به ترتیب نتایج 1-1، 2-2 و 2-2 را به ثبت رساند.

حال باید دید استقلال تهران در دوازدهمین پیکار مقابل الهلال به چه نتیجه ای دست پیدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز