خبرگزاری کار ایران

مربی تیم پارا وزنه برداری: قهرمانی در پاراآسیایی جاکارتا را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۵۹

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری در آغاز اردوی تیم ملی از جوانگرایی تیم ملی خبر داد و گفت: هدف ما در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، مربی تیم ملی پارا وزنه برداری در آغاز اردوی تیم ملی از جوانگرایی تیم ملی خبر داد و گفت: هدف ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب عنوان قهرمانی است.

علی فخرآور افزود: اردوی نخست تیم ملی برای حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا از ۲۷ بهمن ماه تا هشتم اسفندماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ۱۷ ورزشکار به اردو دعوت شده اند و از جوانانی که تازه به رده سنی بزرگسالان وارد شده اند، استفاده کردیم. علی سیفی، امیر سجاد یوسفی زاده و مانی دهباشی از جمله این ملی پوشان هستند و محسن بختیار نیز ملی پوش رده سنی جوانان است که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری در خصوص مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی فروردین ماه برگزار خواهد شد. در اردوهای دوم و سوم چند نفر از ترکیب تیم ملی حذف می شوند.

فخرآور هدف شاگردانش را در بازی های پاراآسیایی کسب قهرمانی عنوان کرد و ادامه داد: در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن ۱۵ نفر سهمیه اعزام داریم اما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با نظر فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تعداد اعزامیان مشخص خواهد شد. هدف ما این است با حداکثر ظرفیت در این پیکارها شرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز