خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی تیم ملی ریکرو جوانان ایران در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۱۷

وزیر ورزش و جوانان مقام قهرمانی تیم ملی ریکرو جوانان ایران در رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی جوانان جهان در آمریکا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان تیرو کمان ایران ( ریکرو ) در رقابت های تیراندازی با کمان  قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی امریکا برگزار شد را تبریک گفت و از اقدام ملی پوشان برای  حفظ ارزش های اسلامی به ویژه گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع حرم  و اهدای مدال قهرمانی به  سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

در پیام دکتر سلطانی فر آمده است؛

آنچه مسلم است موفقیت جوانان تیر و کمان ایران در عرصه رقابتهای جهانی بار دیگر شایستگی های ورزشکاران این رشته را به اثبات رساند و موجی از خوشحالی و امیدواری را نسبت به این رشته پرمدال در بین جامعه ورزش کشور بوجود آورد.

با تبریک این پیروزی ها به مردم ورزش دوست ایران ، دست اندرکاران فدراسیون ،ملی پوشان همچنین خانواده های این عزیران و مربیان آنها، اقدام ارزشمند ملی پوشان در حفظ ارزش های نظام بویژه گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم  و اهدای مدال قهرمانی به سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را ستایش می کنم.

به امید استمرار موفقیت های جوانان شایسته ایران اسلامی در همه عرصه‌ها

مسعود سلطانی فر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز