خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن تیم قدرتمندی است

قلعه نویی: در گروه مرگ هستیم؛ با بردهای خانگی صعودمان قطعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۴۳

سرمربی ذوب اهن اصفهان معتقد است شاگردانش در آسیا در گروه مرگ قرار دارند و باید با کسب امتیاز بازی‌های خانگی به دور بعدی راه پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با لوکوموتیو ازبکستان در ابتدا اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین سقوط هواپیما به مردم ایران را تسلیت عرض می‌کنم، اول از همه از هوادارانی تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و حضورشان به اندازه ۱۰۰ هزار نفر می‌ارزید و همچنین از خبرنگاران هم تشکر می‌کنم. لوکوموتیو یکی از بهترین تیم هاست و در ازبکستان بوده ام و فوتبال این کشور را می‌شناسم.

او ادامه داد: بازیکنان تکنیکی هم به بازیکنان فیزیکی شان اضافه شده بود. آینده ذوب آهن را در جایگاه خوبی می‌بینیم. امروز ما توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. اگر بازی مساوی می‌شد باید ۴ بازی دیگر انجام می‌دادیم تا به جدول برگردیم. معتقدم این گروه گروه مرگ است ولی ذوب آهن تیم قدرتمندی است و تا فردا قبل از اولین تمرین فرصت دارند که خوشحالی کنند.

قلعه نویی درباره عملکرد مرتضی تبریزی در این بازی اظهار داشت: ما سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی کردیم که سیستم پایه بود و زمانی که صاحب توپ هستیم تبریزی بازیکن آزاد است اما در دفاع باید با دفاع راست حریف برگردد. تبریزی و حسینی آزاد بودند. به آنها گفته بودیم که از فضای کناری بازیکنان حریف به خوبی استفاده کنند. امیدوارم تبریزی در لیگ برتر و لیگ آسیا بیشتر هم گلزنی کند.

سرمربی ذوب آهن در مورد احتمال حضور هواداران سپاهانی در ورزشگاه، گفت: در مراسمی بودیم که مدیر روابط عمومی شان به من گفت از هواداران دعوت می‌کنیم که به ورزشگاه بیایند. امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهیم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تماشاگران ذوب آهن به دلیل مشغله ای که دارند از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند اما باید با بازی های خوب آنها را هم مجاب کنیم که به ورزشگاه بیایند.

قلعه نویی درباره اینکه سرمربی لوکوموتیو اظهار داشت با روند فعلی ذوب آهن به دور بعدی راه پیدا می‌کند، گفت: در گروه مرگ هستیم؛ اما چند قابلیت خوب داریم. تجارب خوب آسیایی ذوب آهن و پتانسیل بالایی برخورداریم. اگر تعویضی‌ها در زمین بیشتر تلاش می‌کردند ۴ یا ۶ امتیاز داشتیم. سه بازی در زمین خودمان و ۲ بازی خارج از خانه داریم که بازیکنان ذوب آهن شرایط تکنیکی خوبی دارند و در این بازی ها زمین خوبی داریم. اما این در حالی است که در لیگ برتر زمین‌های ما خیلی خوب نیست اکنون به جدول برگشتیم اگر در بازی های داخل خانه پیروز شویم، حکم صعودمان قطعی می‌شود.

قلعه نویی در ادامه تصریح کرد: به خاطر باخت قبل بازیکنان با استرس بازی کردند اما با صحبت در نیمه آنها نیمه دوم بهتر بازی کردند. از دکتر نقابیان که تحصیلکرده فرانسه است و روانشناس است هم استفاده می‌کنیم با صحبم دت هایی که با بازیکنان انجام دادیر نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم و باید ریتم ذوب آهن تا آخر ادامه پیدا کند. از خبرنگاران هم که با قلم شان به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز