خبرگزاری کار ایران

شفیعی: محکم بازی کردیم و مزد زحماتمان را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۵۶

مدافع تیم ذوب آهن می گوید که در این دیدار تیمش مزد بازی محکمی که ارائه داده را گرفته است.

به گزارش ایلنا، خالد شفیعی مدافع تیم ذوب آهن اصفهان در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر پس از پیروزی برابر لوکوموتیو تاشکند به خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود. ما بعد از دو بازی که نتیجه نگرفتیم، این پیروزی را به دست آوردیم. در بازی های قبلی علیرغم اینکه دقایق زیادی شایسته پیروزی بودیم به دلایل مختلف و همینطور ضعف بدنی نتوانستیم به پیروزی برسیم ولی امروز از دقایق ابتدایی تا دقایق انتهایی محکم بازی کردیم و به استحقاق خود رسیدیم.

وی در مورد شانس ذوب آهن برای صعود به مرحله بعدی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که ابتدا یک فوتبال خیلی زیبا به نمایش بگذاریم و خواسته های مدیریت و کادر فنی را به مرحله اجرا بگذاریم تا به مرحله بعدی برویم و دل کسانی که در این هوای سرد به ورزشگاه می آیند، خوشحال کنیم.

بازیکن نیم فصل اول تیم اف سی سئول در مورد دو بازی سخت آینده این تیم ادامه داد: خب همینطور که می دانید امسال تمام تیم ها یارگیری خوبی داشته اند، مخصوصا تیم های خارجی و بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته اند ولی ما هم با بازیکنان و توان خوبی که داریم سعیمان این است که صعودکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز