خبرگزاری کار ایران

شفر همه را غافلگیر کرد!

ترکیب استقلال برابر الهلال عربستان؛ بازگشت رحمتی در آزمون بزرگ

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۰۱

آبی‌های تهرانی پس از توقف برابر الریان قطر در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا در مسقط از نایب قهرمان فصل گذشته میزبانی می‌کند و وینفرد شفر تصمیم گرفت تا سیدمهدی رحمتی در این دیدار از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، در اولین روز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی شکست خورد و ذوب آهن موفق شد لوکوموتیو را از پیش رو بردارد؛ حالا نوبت ماموریت شاگردان وینفرد شفر است که سه امتیاز کامل را برابر تیم قدرتمند الهلال کسب کنند.

آبی‌ها که هفته گذشته میهمان الریان بودند به تساوی رضایت دادند و امروز هم در کشور ثالث میزبان یکی از تیم‌های شگفت انگیز دور گذشته هستند.

استقلال در این بازی به علت مصدومیت پژمان منتظری و میلاد زکی پور را در اختیار ندارد و تغییرات جزیی برابر نایب قهرمان فصل گذشته دارد که همانند آبی‌ها در بازی گذشته یک امتیاز کسب کرده و تشنه صدرنشینی در گروه مرگ است.

با تصمیم شفر در این بازی مهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف و تیام ترکیب اصلی را تشکیل می‌دهند.

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه در بازی حساس مقابل الهلال می‌تواند برای آبی‌ها سودآور باشد تا او با استفاده از تجاربش به نتیجه گیری کمک کند. حضور مامه بابا تیام در ترکیب اصلی هم غافلگیری بزرگ شفر در این دیدار است که کمتر کسی فکر می‌کرد او به این مهاجم تازه وارد مقابل صدرنشین لیگ عربستان اعتماد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز