خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان-شرق آسیا

جشنواره گل شانگهای چین و چونبوک موتورز مقابل حریفان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۵۵

چهار دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان در شرق آسیا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های چونبوک موتورز کره جنوبی و کیچه هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که این دیداری بار برتری قاطع ۶ بر صفر نماینده کره جنوبی به پایان رسید.

در دیگر بازی همزمان شانگهای چین میزبان ملبورن ویکتوری استرالیا بود که این دیدار با برتری پرگل ۴ بر یک نماینده چین به اتمام رسید.

همچنین تیم‌های فوتبال کاشیوا ریسول ژاپن و تیانجین چین در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به مصاف هم رفتند.

این دیدارتا دقیقه ۸۹ با برتری نماینده ژاپن همراه بود ولی در همین دقیقه پاتو، مهاجم برزیلی سرشناس تیانجین به داد این تیم رسید و گل تساوی را زد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد. گل نماینده ژاپن در تین بازی را نیز کریستیانو در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

در دیدار دیگر در این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده کره به پایان رسید.

گل‌های اولسان هیوندای در این بازی را جانگ(۴۲) و جانه(۶۶) به ثمر رساندند. تک گل نماینده ژاپن را در این دیدار را چاینن (۸۶) به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز