خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

السد 3 - 1 پرسپولیس ؛ قرمز فیک

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۶۳

پرسپولیس با ارائه نمایشی ناامید کننده و در شب پر اشتباه مدافعانش با نتیجه 3 بر یک مغلوب السد شد.

به گزارش ایلنا، در دومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس و السد از ساعت 19 به مصاف هم رفتند. شاگردان برانکو در این بازی با ارائه نمایشی دور از انتظار با نتیجه 3 بر یک مغلوب السد شدند. بغداد بونجاح دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد و خوخی گل سوم السد را به ثمر رساند، در مقابل سیامک نعمتی در وقت های اضافه تنها یکی از گلهای خورده را پاسخ داد تا پرسپولیس همانند فصل گذشته دست خالی از قطر برگردد.

 

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار همراه شوید:

 

ورزشگاه جاسم بن حمد 

داور: محمد تقی الجعفری       کمک ها:  لی تزو لینگ و رونی کوه مین    داور چهارم: لیتشمان سو

 

کارت زرد: شجاع خلیل زاده (34) ،فرشاد احمدزاده (60)  و سیدجلال حسینی (74) پرسپولیس/ خوخی (80) السد

کارت قرمز: - 

 

شرح گل ها:

السد 1 - 0 پرسپولیس (بغداد بونجاح دقیقه 36): ارسال اکرم عفیف را بغداد بونجاح با ضربه سر خود به گل اول السد تبدیل کرد.

السد 2 - 0 پرسپولیس (بغداد بونجاح دقیقه 50):پاس عالی ژاوی درون محوطه جریمه به بونجاح رسید که این بازیکن هم با ضربه محکم خود توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

السد 3 - 0 پرسپولیس (خوخی دقیقه 66): پاس کاتبک اکرم عفیف برای خوخی و ضربه دقیق این بازیکن به زیر طاق دروازه بیرانوند رفت و به گل سوم السد تبدیل شد.

السد 3 - 1 پرسپولیس (سیامک نعمتی دقیقه 3+90):دفع ناقص مدافعان السد باعث شد توپ به سیامک نعمتی برسد و این بازیکن با ضربه دقیق خود، یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.

 

ترکیب السد:

سعد الشیب، محمد إسماعیل، مرتضى پورعلی‌گنجی، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری(62-خوخی)، ژاوی، یاسر أبوبکر، أکرم عفیف(87- سهیل)، بغداد بونجاح و علی أسد (80- همرون)

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری(70- احمد نوراللهی)، گادوین منشا (65- بشار رسن) و علی علیپور

 السد  3 - 1 پرسپولیس ؛ قرمز فیک

دقایق حساس:

دقیقه 05: ارسال زمینی عبدالکریم حسن  از سمت چپ را بیرانوند با جایگیری مناسب خود مهار کرد.

دقیقه 09:حرکت دیدنی ژاوی در میانه میدان و پاس در عمق این بازیکن ، اکرم عفیف را در موقعیت گلزنی قرار داد، که ضربه فنی این بازیکن را بیرانوند به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 13: ضربه محکم منشا با برخورد به مدافع السد برگشت داده شد، در ادامه سانتر تند و تیز محمد انصاری را بازیکن السد قبل از رسیدن به فرشاد احمدزاده برگشت داد.

دقیقه 15: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ باعث شد توپ در گوشه محوطه جریمه به وحید امیری رسید، اما پاس کاتبک امیری با تکل خوب پورعلی گنجی برگشت داده شد.

دقیقه 24: توپ ربایی فرشاد احمدزاده پرسپولیس را صاحب موقعیت کرد اما پاس رو به عقب احمدزاده به مدافعان السد رسید.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی برای السد را ژاوی به روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که با ضربه سر پدرو از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 29: وحید امیری پس از عبور از مدافع السد منشا در در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه بی دقت مهاجم نیجریه ای پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 38: بغداد بونجاح پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: گادوین منشا با پاس خود فرشاد احمدزاده را صاحب توپ کرد اما ضربه سنگین این بازیکن با برخورد به مدافع السد به کرنر رفت.

دقیقه 47: باز هم پرسپولیس از سمت چپ حمله ای را به روی دروازه السد تدارک دید اما پاس در عرض وحید امیری را سعد الشیب مهار کرد.

دقیقه 53: دفع ناقص شجاع خلیل زاده توپ را در موقعیت عالی نصیب ژاوی کرد و شوت زمینی ژاوی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: فرصت خوب گلزنی برای پرسپولیس با پاس وحید امیری به وجود آمد اما مدافع السد توپ را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه 72: روی اشتباه شجاع خلیل زاده بغداد بونجاح با بیرانوند تک به تک شد که ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 77:توپ ربایی فرشاد احمدزاده و سانتر خوب این بازیکن که پدرو توپ را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه 85: شوت سنگین فرشاد احمدزاده از کنج محوطه جریمه پس از بخورد به مدافعان السد به کرنر رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز