خبرگزاری کار ایران

بعد از شکست سنگین مقابل العین؛

بازگشت رحمتی به آسیا با کلین‌شیت

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۰۶

دروازه‌بان استقلال در بازگشت خود به ترکیب این تیم در آسیا دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترکیب استقلال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال یک سورپرایز ویژه داشت و آن حضور مهدی رحمتی، سنگربان با تجربه و کاپیتان آبی‌پوشان در ترکیب اصلی بود.

شفر در دیدار سنگین و مهم مقابل الهلال ترجیح داد به جای استفاده از نیروی جوانی حسینی، از تجربه رحمتی در ترکیب اصلی سود ببرد و پاسخ این عقیده خود را هم به خوبی گرفت.

با توجه به اینکه حسینی در دیدار با الریان علیرغم عملکرد خوبش، دو بار دروازه‌اش باز شد، این بار نوبت به رحمتی رسید تا در رقابت‌های آسیایی شانس خود را امتحان کند و موفق شد مقابل یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های غرب آسیا دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

این بازگشت دوباره‌ای برای رحمتی به رقابت‌های آسیایی بود و آخرین حضور این بازیکن پیش از این مربوط به فصل قبل رقابت‌ها و دیدار رفت و برگشت مقابل العین است که با شکست سنگین و حذف آبی‌ها همراه بود.

استقلال در حالیکه دیدار رفت را در خانه با پیروزی یک بر صفر به پایان برده بود، در بازی برگشت با درخشش عمر عبدالرحمان 6 بر یک از العین شکست خورد و حذف تلخی از رقابت‌ها داشت.

بدین ترتیب بازگشت رحمتی به آسیا با کلین شیت مقابل الهلال همراه بود و باید دید در دیدارهای بعدی شفر چه تصمیمی برای چارچوب دروازه تیمش خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز