خبرگزاری کار ایران

اگر استقلال و پرسپولیس هم مردمی نبودند، بلای پاس سر آنها هم می‌آمد.

عمران‌زاده:بازی‌های باقیمانده برای سیاه جامگان حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۳۸

عمران زاده اعتقاد دارد: یکی از عجیب‌ترین تصمیماتی که در فوتبال گرفته شد انتقال پاس تهران به همدان بود؛ تصمیمی بود که در دوره قبلی گرفتند و آن پاس قهرمان را نابود کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حنیف عمران‌زاده مدافع سابق استقلال از اتفاقی که برای تیم اسبق خود یعنی پاس افتاده، ناراحت است. او معتقد است که پاس تهران نابود شد. عمران‌زاده درخصوص شرایط این روزهای سیاه‌جامگان، شانس بقای این تیم در لیگ برتر، همچنین اتفاقاتی که برای پاس افتاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا صحبت‌های خود را مطرح کرد:

از شرایط سیا‌ه‌جامگان صحبت کن.
شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات منظمی را در حال انجام دادن هستیم تا بتوانیم مقابل سپاهان نتیجه لازم را بگیریم. تمام بازی‌های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارد و برای بقا در لیگ برتر حق امتیاز از دست دادن نداریم. امیدوارم بتوانیم با حمایت مردم مشهد، این تیم خوب را در لیگ نگه داریم.

عنایتی هم به سیاه‌جامگان بازگشت.
آقارضا عرق زیادی به فوتبال مشهد دارد. خودش سال‌ها در اینجا بازی کرده و می‌خواهد دینش را به مردم مشهد ادا کند. خدارا‌شکر او بالای سر تیم بازگشت. ما بازیکنان باید به او کمک کنیم تا بتواند در این اتفاق سربلند باشیم.

شما هم در پاس تهران و هم در همدان بودید. این تیم به لیگ دسته سه سقوط کرد.
یکی از عجیب‌ترین تصمیماتی که در فوتبال گرفته شد انتقال پاس تهران به همدان بود؛ تصمیمی بود که در دوره قبلی گرفتند و آن پاس قهرمان را نابود کردند. پاس تهران همه‌چیز داشت یک باشگاه کاملا حرفه‌ای؛ از زمین تمرین اختصاصی گرفته تا امکانات دیگر. نمی‌دانم چرا آن موقع مسوولان دست گذاشتند روی این تیم قهرمان. پاس در آن زمان قطب سوم فوتبال ایران بود و حتی قهرمانی آسیا را هم کسب کرده بود.

فکر می‌کنی در این اتفاق چه کسانی مقصر هستند؟
قطعا مسوولان مقصر هستند. ما بازیکنان که مقصر نبودیم. پاس را از تهران به همدان منتقل کرده و به نوعی تیم را فلج کردند.

وقتی این خبر را شنیدی چه احساسی داشتی؟
خیلی ناراحت شدم. بالاخره من از دوران نوجوانی عضو تیم پاس بودم؛ از رده امید، بزرگسال، زمان آقای شاهرخی به بزرگان فوتبال ایران معرفی شدم. حالم خیلی گرفته شد حتی رویم نمی‌شد در مورد این اتفاق با کسی حرفی بزنم. شما نگاه کنید الان همین اتفاق برای راه‌آهن در حال افتادن است. تمام تیم‌های ریشه‌دار در حال نابود شدن هستند. اعتقاد دارم که اگر استقلال و پرسپولیس هم مردمی نبودند، همین بلا سر آنها هم می‌آمد.

واقعا مردم همدان به پاس علاقمند بودند؟
سال اول خیلی خوب بود. حمایت خیلی خوبی هم از این تیم شد حتی فکر می‌کنم سال دوم هم شرایط بد نبود اما از سال سوم، مردم و مسوولان از این تیم زده شدند. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، این تیم پاس همدان بود؛ فقط شهرش عوض شده بود.

به نظرت چه کار باید بکنیم تا پاس به سطح اول بازگردد؟
باید یک همت عالی صورت بگیرد و مسوولان کمک کنند تا پاس دوباره سرپا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز