خبرگزاری کار ایران

ترکش‌های دومین شکست آسیایی تراکتورسازی؛

درگیری مهدی کیانی و ساغلام در رختکن؛ مدافع کروات روی مخ تبریزی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۰۸

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل الغرافه منجر به درگیری لفظی سرمربی و کاپیتان تراکتورسازی در رختکن شد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته در دومین دیدار آسیایی خود هم مقابل الغرافه با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست خورد تا اوضاع این تیم در جدول رقابت‌ها سخت‌تر از قبل شود و البته آتش انتقادات به سمت سرمربی ترکیه‌ای این تیم گرفته شود.

بعد از شکست تراکتورسازی همه اعضای تیم بابت اتفاقات مسابقه بسیار ناراحت بودند و در این میان ساغلام که از عملکرد بازیکنانش برافروخته بود، انتقادات تندی علیه آنها مطرح کرد که بعضا واکنش‌هایی در پی داشت تا جایی که انتقاد از عملکرد مهدی کیانی با خشم کاپیتان تراکتوری‌ها و پاسخ تند او به سرمربی تیمش همراه شد.

کیانی در پاسخ به سرمربی تیمش عنوان کرد که سیمه، خرید جدید این تیم در خط دفاع با عملکرد ضعیف خود عامل شکست تراکتورسازی بود و از ساغلام خواست بی‌دلیل او را بابت شکست تیمش مقصر جلوه ندهد.

از سوی دیگر بازیکنان تراکتورسازی نیز با این حرف کیانی موافق بودند و تقریبا همه در حمایت از کاپیتان تیم خود در آمدند. در این شرایط ساغلام به نشست خبری رفت و از اشتباهات عجیب سیمه گفت.

با وجود اینکه سرمربی تراکتورسازی فعلاً سعی کرده اتفاقات رختکن تیمش را مدیریت کند ولی جرقه این اختلافات ممکن است با ادامه نتایج ضعیف این تیم شعله‌ور شود و عواقب بدی برای سرخپوشان محبوب تبریزی داشته باشد.  لازم به ذکر است که چندی قبل یحیی گل‌محمدی هم مدتی پس از شروع اختلافش با بازیکنان قدیمی تیم از جمع تراکتورسازان جدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز