خبرگزاری کار ایران

برای آشتی دادن اسطوره های فوتبال پیش قدم می شوم

غلامپور:پاس را به همدان بردند تا رای جمع کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۷۵

غلامپور اظهار داشت: پرسپولیس در باد قهرمانی است و این بهترین فرصت است که استقلال در این بازی سه امتیاز را کسب کند.

به گزارش ایلنا،  بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های سایپا قصد دارد در دیدار این تیم مقابل سپدرود یک کار بزرگ انجام داده و دو اسطوره بزرگ فوتبال ایران را با یکدیگر آشتی دهد. غلامپور در مورد این اتفاق، بازی مقابل سپیدرود، سقوط پاس به لیگ دسته سه و همچنین پیش‌بینی‌اش از دربی 86 همکلام شدیم.

درخصوص شرایط سایپا صحبت کنید.
شرایط خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. کم‌کم خودمان را آماده می‌کنیم تا برای دیدار مقابل سپیدرود آماده شویم. بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم. آنها در زمین خودشان بازی می‌کنند و برای کسب سه امتیاز به دیدار ما می‌آیند و این کمی کار را سخت می‌کند. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

همان‌طور که می‌دانید ماجرای دلخوری‌های دایی و کریمی همچنان وجود دارد و این دو الان به عنوان سرمربی به مصاف هم خواهند رفت؟

فکر می‌کنم بهترین اتفاق این است که این دو بازیکن بزرگ با یکدیگر آشتی کنند. هر دوی آنها اسطوره‌های فوتبال ما هستند و بهتر است کدورت‌ها را کنار بگذارند.

خودتان برای آشتی‌ دادن‌ آنها پیش‌قدم می‌شوید؟

از خدایم است که این اتفاق بیفتد. خدا کند که آنها کدورت‌ها را کنار بگذارند و با هم آشتی کنند.

همان‌طور که می‌دانی کریمی دلخوری‌هایی هم از فدراسیون فوتبال دارد.
من در این مسایل ورود نمی‌کنم. علی دلخوری‌هایی از فدراسیون دارد حتی مناظره‌ای هم با ساکت برگزار کرد و بهتر است در این خصوص مردم قضاوت کنند.

شما یکی از بازیکنانی هستید که با پاس قهرمان آسیا شدید و این تیم به لیگ سه سقوط کرد.
آقایانی که این تیم را به همدان فرستادند، باید در این زمینه پاسخگو باشند. این تیم پنج دوره در لیگ آزادگان و برتر عنوان قهرمانی را به دست آورده است. ملی‌پوشان زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده آن موقع که پاس حضور داشت، نه تراکتوری بود و نه سپاهان اما این تیم را نابود کردند. امیدوارم یک همت بزرگی ایجاد شود و این تیم دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

چه کسانی را در این ناکامی مقصر می‌دانید؟
سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سیاسیون. واقعا حیف از پاس که با آن امکانات، این بلا سرش آمد. من خاطرات زیادی با پاس داشتم اما این تیم را به همدان بردند تا رای جمع کنند.

در مورد این پاس با فرزندان‌تان هم صحبت می‌کنید؟
فرزندانم می‌گویند بابا آن پاسی که با آن قهرمان شدی کجاست؟ اما من نمی‌دانم در جواب چه بگویم و فقط با خنده می‌گویم اگر خبری دارید به من هم بگویید.

کمتر از 10 روز دیگر دربی 86 برگزار می‌شود.
شک نکنید استقلال برنده این بازی است. پرسپولیس در باد قهرمانی است و این بهترین فرصت است که استقلال در این بازی سه امتیاز را کسب کرده و باخت دور رفت را جبران کند.

 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز