خبرگزاری کار ایران

خالد شفیعی: در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ دومی جدول را از دست نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۲۰

مدافع ذوب‌آهن در مورد پیروزی مقابل لوکوموتیو صحبت کرد.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دو دیدار آسیایی ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از شکست سنگینی و تلخی که جلوی سایپا داشتیم دو دیدار سنگین آسیایی برگزار کردیم که بازی با الدحیل مطابق خواسته‌های ما پیش نرفت و نتیجه دلخواه را نگرفتیم ولی در بازی با لوکوموتیو بهتر عمل کردیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم.

وی در مورد شکست مقابل الدحیل گفت: تا دقیقه 74 یک بازی خوب و منطقی انجام دادیم ولی در چند دقیقه به دلایلی مختلفی از جمله عدم تمرکز غافلگیر شدیم و کمی هم بدشانس بودیم که حریف هرچه زد وارد دروازه شد و در حالی که می‌توانستیم ببریم یا حداقل یک مساوی بگیریم بازی را واگذار کردیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد دیدار با لوکوموتیو هم عنوان کرد: بازی خوبی بود و حریف سرسختی داشتیم ولی با توجه به نیازی که به 3 امتیاز مسابقه داشتیم همه تمرکزمان روی شکست دادن حریف بود و موفق شدیم مزد برتری خودمان را بگیریم.

شفیعی در مورد وضعیت ذوب‌آهن در جدول گروهش گفت: به گفته امیرخان با این 3 امتیاز به جدول برگشتیم و اتفاقا من عقیده دارم اگر بازی بعدی را ببریم آن وقت به طور کامل برگشته‌ایم. ما حرف‌های زیادی در آسیا داریم و با بضاعت و هزینه کمی که نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم ولی مقابل تیم قدرتمندی مثل الدحیل 74 دقیقه جلو بودیم و اگر دقت می‌کردیم پیروز می‌شدیم. امیدوارم در ادامه نتایج به سو ما پیش برود.

وی در مورد دیدار با پدیده در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: پدیده تیم قدرتمندی است و کار سختی مقابل آنها داریم ولی می‌خواهیم جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم و رتبه دومی از از دست نخواهیم داد و به امید خدا برای پیروزی به این دیدار می‌رویم امیدوارم با یک نتیجه خوب برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز