خبرگزاری کار ایران

صعود شهروند اراک به لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۲۷

تیم شهروند اراک با کسب دومین پیروزی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک ضمن صعود به دیدار نهایی این رقابت ها، سهمیه لیگ برتر سال 97 به دست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با دو دیدار در شهرهای کرمان و سیرجان پیگیری شد.

در نخستین دیدار دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان تیم های گل گهر سیرجان و شهروند اراک در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

شهروند اراک که در دیدار دور رفت نیز گل گهر را شکست داده بود، در این مسابقه نیز سه بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی لیگ دسته یک سال 96 صعود کند و همچنین سهمیه لیگ برتر سال 97 را به دست آورد.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در ست نخست این مسابقه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 19 مغلوب میهمان خود شدند.

گل گهر با پذیرش این شکست به دیدار رده بندی لیگ دسته یک مردان سال 96 راه یافت تا بخت خود را برای کسب مقام سومی این رقابت ها بیازماید.

این دیدار 125 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر نیز داشت. همچنین ناصر شهنازی سرمربی گل گهر و موعود آقایی بازیکن شماره 12 اراک در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

امید فولادی وندا و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند. حمید حق بین و محمود کشفی نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران بر این مسابقات نظارت داشتند.

در دومین دیدار نیز تیم های لاستیک بارز کرمان و شهرداری جوان ارومیه در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و کرمانی ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا رقابت دو تیم برای صعود به دیدار نهایی به مسابقه سوم کشیده شود.

شهرداری جوان ارومیه که در دیدار رفت فاتح میدان شده بود، در ست سوم 29 بر 27 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 22 و 25 بر 22 مغلوب لاستیک بارز کرمان شد تا دو تیم از نظر برد در بازی یک بر یک شوند.

این مسابقه 122 دقیقه طول کشید، یک هزار تماشاگر داشت و مصطفی عباس لو بازیکن شماره 13 لاستیک بارز کرمان کارت زرد از داور نخست مسابقه دریافت کرد.

بهروز جعفری و قادر صادقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و یونس حسن‌زاده و امیر صداقت ناظران سازمان لیگ و کمیته داوران این دیدار بودند.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و تیم های شهرداری جوان ارومیه و لاستیک بارز کرمان روز یکشنبه ششم اسفندماه برای سومین بار به مصاف یکدیگر می روند که این مسابقه در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز