خبرگزاری کار ایران

رد پای جادوگر در قهرمانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۸۰۳

سایپا با قبول شکست مقابل سپیدرود رشت در بازی خارج از خانه حداقل روی کاغذ قهرمانی لیگ هفدهم را از دست می‌دهد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر پس از چند روز تعطیلی با برگزاری 4 دیدار از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود و سپیدرود رشت در یکی از بازی‌ها میزبان سایپا رده چهارمی است.

سپیدرود به همراه علی کریمی نتایج درخشانی رقم نزده اما به امتیازگیری در بازی‌های داخل خانه بسیار امیدوار است. سایپا به همراه علی دایی یکی از تیم‌های موفق نیم فصل دوم بوده و از هفته هجدهم شکست ناپذیری را تجربه کرده است.

شاگردان علی دایی طی شش هفته اخیر 14 امتیاز جمع آوری کرده‌اند؛ در هفت هفته مانده به پایان لیگ هفدهم  تیم تهرانی هنوز شانس قهرمانی دارد و یکی از تعقیب کنندگان پرسپولیس در صدر جدول است. در کنار سایپا ذوب آهن و فولاد قرار دارند که 16 امتیاز با شاگردان برانکو ایوانکوویچ فاصله دارند.

علی کریمی به همراه سپیدرود رشت با شکست سایپا در ورزشگاه سردار جنگل می‌تواند راه سرخپوشان تهرانی برای قهرمانی زودهنگام در لیگ هفدهم را فراهم کند و با 6 هفته تا پایان رقابت‌های شاگردان علی دایی هیچ شانسی برای بالای سر بردن جام نخواهند داشت اگر پرسپولیس موفق شود در بازی برابر استقلال خوزستان سه امتیاز بازی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز