خبرگزاری کار ایران

بویان در هتل مصدوم شد!

ماجرای پیچیده‌ی مصدومیت هافبک تازه وارد استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۸۴۳

ماجرای مصدومیت خرید زمستانی استقلال ابعاد مخفی دارد که نشان می‌دهد مدیریت رفتار بازیکنان در تیم مدعی تهرانی ضعیف و راحت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در بازار زمستانی به دنبال جذب مهاجم خارجی بود تا به گفته وینفرد شفر برای رقابت‌های آسیایی، آبی‌های تهرانی که در لیگ هفدهم آمار ضعیفی در گلزنی نشان داده بودند، تقویت شوند. و پس از مطرح شدن گزینه‌های فراوانی که باشگاه استقلال اسامی آنها را اعلام کرد در نهایت پیش از جذب مامه بابا تیام، شفر هافبک دفاعی 26 ساله‌ای به نام بویان نایدنوف را به لیست بازیکنان تیمش اضافه کرد.

با پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی بویان در مرکز ایفمارک و تایید آزمایش‌های او توسط باشگاه استقلال این بازیکن قراردادش را به صورت رسمی در هیئت فوتبال ثبت کرد و پیش از دیدار با سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم با صدور ITC اش، کارت بازی دریافت کرد.

هافبک مقدونیه‌ای طبق پیش بینی‌ها در این بازی حضور نداشت و در بازی با الریان هم در لیست 18 نفره قرار نگرفت تا اینکه سیدرضا افتخاری پس از بازی با نماینده قطر مطالب عجیبی را مطرح کرد. مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد بویان به دلیل سقوط از بارفیکس در تست پزشکی مصدوم شده و به بازی با الهلال و حتی دربی 86 هم نمی‌رسد!

مصدومیت بویان اظهار نظر صحیحی است اما این اتفاق در تست پزشکی رخ نداده است. در واقع ماجرای آسیب دیدگی این بازیکن از این قرار است که بویان پس از پشت سر گذاشتن تست‌ها با نظر کادرفنی در محل تمرین هتل به صورت اختصاصی و در غیبت مربیان به انجام تمرینات می‌پردازد که مصدوم می‌شود.

بویان در زمان استفاده از تردمیل از ناحیه مچ پا دچار کشیدگی تاندون شده و روز بعد از این اتفاق هم در زمین چمن تمرین می‌کند که سبب تشدید آسیب دیدگی او می‌شود.

هافبک 185 سانتی متری به طور قطعی بازی فردا برابر فولاد خوزستان را از دست می‌دهد و حضورش در دربی 86 هم بعید به نظر می‌رسد. سوال اینجاست که چرا بازیکن تازه وارد زیر نظر مربیان به انجام تمرینات نپرداخته تا هزینه‌ای که آبی‌ها برای تقویت در نیم فصل دوم انجام داده‌اند با وجود گذشت چند بازی در نیم فصل دوم هنوز شرایط بازی ندارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز