خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند: در این زمین نمی شود فوتبال بازی کرد / هر دو تیم مستحق گرفتن یک امتیاز بودند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۵۳

سرمربی نفت آبادان از عملکرد داور بازی تیمش مقابل نفت تهران رضایت دارد

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران ، با تمجید از عملکرد اشکان خورشیدی گفت:به اعتقاد من داور این بازی بسیار خوب قضاوت کرد. اشکان خورشیدی باید در چنین دیدارها و قضاوت‌هایی دیده شود اما بازی بار فنی نداشت چون در این زمین نمی شود فوتبال بازی کرد.

وی ادامه داد: شرایط بد زمین باعث شد هر دو تیم بیشتر به دنبال پاس‌های بلند بودند. ضمن اینکه هر دو تیم مستحق گرفتن یک امتیاز  بودند، چون هم تیم ما هم تیم حریف یک بار به تیر دروازه زدیم و به نظرم مساوی عادلانه بود.این بازی طوری بود که هر تیمی بهتر زیر توپ می‌زد، نتیجه می‌گرفت. 

کمالوند با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه تختی گفت: ما زمین‌های خوبی در کشور داریم و اگر نمی‌توانند کیفیت زمین را عوض کنند، دیگر در این ورزشگاه بازی برگزار نکنند، چون یک جای سالم روی زمین نبود که بتوانیم کار تاکتیکی کنیم. فکر می‌کنم گل‌هایی که که زده شد، روی حادثه بود. در این زمین نمی‌شد فوتبال بازی کرد. نمی‌دانم چرا به ورزشگاه تختی رسیدگی نمی‌کنند. الان 80-90 درصد زمین‌ها خوب شده اما در زمین تختی تهران نمی‌شود راه رفت چه برسد به اینکه بازی انجام شود.

سرمری نفت آبادان در پایان درباره به بازی آوردن رضا جبیره و تعویض زود هنگام او، گفت: من دوست دارم به بازیکنان جوان میدان بدهم اما او به دلیل بی تجربگی انتظارات ما را برآورده نکرد و تعویض او تاکتیکی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز