خبرگزاری کار ایران

افاضلی: از نتیجه بازی راضی نیستم / سوشا به خاطر این بازی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۶۰

سرمربی نفت تهران می گوید از بازی تیمش مقابل نفت آبادان رضایت دارد اما از نتیجه نه.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی پس از تساوی تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: واقعیت این است که من از نتیجه راضی نیستم، ما امروز آمده بودیم که بازی را ببریم و از وقتی آمده‌ام امروز بهترین بازی تیمم انجام شد. شک ندارم تعداد پاس‌های ما از 450 گذشت اما با این حال از نتیجه راضی نیستم.

وی ادامه داد:صنعت نفت پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرده بود و در لیگ نیز بازی‌های باکیفیتی ارائه می‌دهد. ما امروز به اندازه کافی مقابل این تیم موقعیت داشتیم اما سوشا مکانی یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت ، یک امتیازی که حریف به آن رسید به واسطه درخشش مکانی بود و شاید برای بازی امروز به تیم ملی دعوت شود.

افاضلی با اشاره به کیفیت بد زمین تختی گفت:زمین ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و بازی در شرایطی که زمین گلی و لغزنده است سخت است، با این وجود به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت گل ایجاد کردیم. گلی هم که خوردیم به دلیل همین خرابی زمین و سُر خوردن بازیکن‌مان بود، از کیفیت بازی تیمم راضی هستم و امیدوارم این مسئله در آینده منجر به امتیاز کامل شود.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت بد زمین آیا می توان بازی های نفت را در زمین دیگر برگزار کرد، گفت: از کجا باید زمین پیدا کنم؟ جز آزادی مگر زمین خوب هم هست؟ بقیه تیم ها که در تهران میزبانی نمی کنند و این مسائل در فوتبال ما هست که زمین با کیفیت نداریم. زحمات زیادی کشیده شده که وضعیت زمین این است. در این فصل از سال در ایران زمین خوب پیدا نمی شود و به دلیل هزینه های زیاد شرایط همین است. امیدوارم وزارت ورزش تلاش بیشتری داشته باشد تا زمین های با کیفیت داشته باشیم. زمین خوب باعث می شود تیم من خوب تر بازی کند. اگر شرایط زمین خوب باشد تیم من با کیفیت و شرایط بهتری بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز