خبرگزاری کار ایران

سپیدرود اولین سرمایه‌اش این تماشاگران هستند

دایی: من و کریمی قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم / غلامی صدتای دیگر میزد، به این زیبایی گل نمی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۶۷

سرمربی سایپا می گوید با علی کریمی قهر نبوده که بخواهد آشتی کند.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با سپیدرود رشت درباره این دیدار و شکست برابر سپیدرود گفت: این برد را به مردم خوب گیلان تبریک می گویم. نیمه اول بازی پایاپای بود و حق‌مان نبود با شکست به رختکن برویم، اما در نیمه دوم در چند صحنه شانس آوردیم بیشتر از یک گل نخوردیم. ما هم در این بازی شانس‌هایی داشتیم، اما کمتر از سپیدرود. به طور کلی این دیدار یکی از بازی‌های بد تیم ما بود، امروز متأسفانه هیچ یک از بازیکنان نکاتی که ما گفته بودیم و تمرین کرده بودیم را انجام ندادند و نتیجه را واگذار کردیم. این بازی می‌توانست ما را به بالای جدول برساند و امید ما را برای کسب سهمیه زیاد کند که متأسفانه شکست خوردیم.

سرمربی سایپا در واکنش به این موضوع که تیم او تنها 137 پاس رد و بدل کرده، خاطر نشان کرد: متأسفانه گل‌هایی که خوردیم با اشتباهات بد گل خوردیم، توپ را نباید به سمت وسط دفع کنیم. توحید غلامی اگر 100 توپ دیگر به او بدهیم، نمی‌تواند به آن زیبایی گل بزند. بازیکن خود من بوده، بازیکن خیلی خوبی هم است. فوتبال است دیگر ما هم خوب کار نکردیم. در دفع توپ اشتباه کردیم و در نیمه اول گل خوردیم. در نیمه دوم هم مدافع ما یار مستقیم خود را رها کرد و درست کار نکردند و نتوانستیم در زمین سپیدرود خوب کار کنیم. در نیمه اول موقعیت گلزنی زیاد داشتیم که اگر پاس آخر را خوب می‌دادیم، می‌توانستیم گل بزنیم؛ اما متأسفانه چنین چیزی نشد. به نظر من امروز ما بازنده انگیزه و تلاش بازیکنان سپیدرود بودیم. ببینید بازیکنان سپیدرود چقدر تکل زدند، خودشان را زمین زدند و با جان و دل بازی کردند؛ اما ما این مسئله را کم داشتیم تا شاید فوتبال را قشنگ‌تر بازی کنیم. اما ما این مسئله را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به مشکلات تیمش گفت: از روز اول مشکلاتی داشتیم که هنوز این مشکلات ادامه دارد و ما نمی‌توانیم تمریناتمان را با تمرکز انجام بدهیم. بازیکنان ما امروز تمرکز لازم را نداشتند و باعث شد ما این گل‌ها را بخوریم و چند موقعیت گلزنی را هم از دست بدهیم. همه این مسائل دست به دست هم داد که امروز موفق نشویم.

وی در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان و اینکه تیم خوبی برای سایپا تدارک دیده است، اما سایپا امروز تیم همیشگی نبود، گفت: خیلی از مسائل می‌تواند دخیل باشد، ما برای اولین بار در چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. دوم اینکه بعد از بازی با ذوب‌آهن مسائلی که در تیم ما اتفاق افتاده  و روی روح و روان بازیکنان ما تأثیر گذاشته باعث شد که آنها تمرکز لازم را نداشته باشند. بازیکنان ما حداقل 25 درصد از دریافتی قراردادشان عقب هستند. باشگاه تلاش کرد که این 25 درصد را قبل از این بازی به بازیکنان بدهد؛ اما دریغ از یک درصد. هیچ اتفاقی نیفتاد، جو خوب و تمرکز لازم را در تمرینات نداشتیم، درگیر مسائل مالی بودیم که چه زمانی می‌خواهند پول بدهند و چگونه این پرداخت‌ها انجام می‌شود همه این‌ها دست به دست هم داد، ضمن اینکه نمی‌توانم از بازی خوب سپیدرود بگذرم. اگر ما خودمان بودیم و بازیکنانمان تمرکز لازم را داشتند این بازی را واگذار نمی‌کردیم؛ همانطور که در نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم؛ اما روی یک غفلت گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد ضرب و شتم یک هنرپیشه به نام علیرضا شجاعی،‌ گفت: عذر می‌خواهم اصلاً علیرضا شجاعی چه کسی هست، شما که نمی‌توانید شنیده‌هایتان را بدون اینکه صحت و سقم‌اش را بدانید بیان کنید. این چه حرف‌هایی است که می‌زنید، هر کسی می‌تواند هر حرفی بزند. سوال بعدی؛ من سوال شما را جواب نمی‌دهم.

وی در مورد جذب بازیکن مهاجم گفت: ما رمضانی را گرفتیم که در این مدت خیلی به ما کمک کرده، عباس‌زاده چون دلش با ما نبود و می‌خواست به نساجی برود از ما جدا شد.

دایی در مورد اینکه  آشتی شما با علی کریمی به نفع فوتبال خواهد بود و آیا این آشتی ادامه خواهد داشت یا نه، گفت: اول اینکه ما با هم قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم. اگر شما یک کلمه از من شنیده باشید بعد می‌توانید بگویید که ما قهر بوده‌ایم. ما همبازی بوده‌ایم، اکنون هم یک نفرمان در یک تیم است و نفر دیگر در تیم دیگری. برای همه همبازی‌های سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم. مسئله خاصی نبود که رسانه‌ها خیلی به آن بها می‌دهند.

وی در مورد تماشاگران سپیدرود گفت: سپیدرود اولین سرمایه‌اش این تماشاگران هستند که همه جا با این تیم هستند. بازی با استقلال در آزادی‌، این تیم را تنها نگذاشتند در همه جا حضور دارند. تیم‌هایی مثل ما هستند که تماشاگر ندارند 10‌، 20 نفر را به زور به ورزشگاه می‌آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز