خبرگزاری کار ایران

لک مصدوم است و فردا استراحت می کند

نعمتی نژاد: بازی با استقلال، بازی لحظه هاست

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۷۵

مربی فولاد می گوید این تیم در دیدار فردا حامد لک را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت نکرد و به جای وی سیروس نعمتی نژاد مربی فولاد با حضور در این نشست درباره بازی فردای این تیم صحبت کرد: فردا یک بازی سخت است برای هر دو تیم. استقلال نتایج خوبی کسب کرده و بازی آخرش در لیگ قهرمانان آسیا را هم با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و همچنین پتانسیل بسیار بالایی دارند اما ما هم زحمات زیادی کشیده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه فولاد در دیدار فردا هجومی بازی خواهد کرد، افزود: امیدوارم بچه‌ها  یک بازی خوب را به نمایش بگذارند. مطمئناً فردا یک بازی هجومی خواهیم داشت و موقعیت‌های زیادی برای هر دو تیم به دست خواهد آمد و هر تیمی که بتواند از آنها استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد. بازی فردا، بازی لحظه‌ها است و هر تیمی که از لحظه لحظه بازی بهتر استفاده کند می‌تواند امتیاز بگیرد که امیدوارم این امتیاز نصیب ما شود.

مربی فولاد ادامه داد: در تیم ما یک همدلی وجود دارد که همه می‌خواهیم مقابل استقلال 3 امتیاز را بگیریم، چرا که رقبا دارند تلاش می‌کنند و می‌دانیم که اگر لغزشی داشته باشیم از کورس عقب می‌مانیم. با همت و تلاش بچه‌ها و لطف خداوند به استقبال یک بازی خوب می‌رویم. در این هفته خوب تمرین و نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده‌ایم، البته آنها هم روی نقاط ضعف و قوت ما تسلط داردند؛ اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و کسب 3 امتیاز برای ما حیاتی است که امیدوارم این نتیجه حاصل شود.

وی در واکنش به این سوال که چرا ترکیب فولاد در هر بازی تغییر می کند،گفت: شما در طول هفته در تمرینات حضور ندارید و هیچ‌کس اطلاع ندارد که وضعیت و نحوه تمرینات بازیکنان به چه شکل است، از نظر نتیجه‌گیری هم باید بگویم تمام تیم‌ها در دور برگشت سخت امتیاز از دست می‌دهند و برای هر بازی به دنبال نتیجه گرفتن هستند.

نعمتی نژاد افزود: ما در سه بازی قبل 2 امتیاز کسب کردیم و طبیعتا همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند. برخی تیم‌ها شانش می‌آوردند و توپ‌هایشان گل می‌شود، برخی تیم‌ها هم نه مثلا مسائل مالی روی مسائل روحی و روانی بازیکن تاثیر دارد و ممکن است یک بازیکن تمرکزش را از دست بدهد. در این شرایط کادر فنی باید تغییرات ایجاد کند.ما در برخی بازی‌ها مجبور هستیم بازیکنان را جا به جا کنیم.

مربی فولاد در پایان درباره غایبان این تیم در دیدار با استقلال گفت: فقط لک مصدوم است و در جریان تمرین روز گذشته آسیب دیده و ما ترجیح دادیم برای اینکه وی به اردوی تیم ملی برسد به او استراحت بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز