خبرگزاری کار ایران

کاظم زاده سومین نماینده ایران در نیمه نهایی تورنمنت بوکس بلغارستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۸۷

سجاد کاظم زاده نماینده وزن۶۹ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر مرون کلر از موریتیس به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، در ادامه رقابت های تورنمنت بین المللی بلغارستان،  سجاد کاظم زاده نماینده  وزن۶۹ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر مرون کلر از موریتیس به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا سومین نماینده ایران در دیدار ماقبل فینال این رقابت ها باشد.

اما رضا سلیمانی فرد در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار یک چهارم نهایی برابر مسعود یوسف زاد از آذربایجان شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

همچنین ایمان رمضانپور نیز در وزن ۹۱+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود برابر ساتیش کومار از هند مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب فردا( شنبه) و در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، ایران ۳ نماینده خواهد داشت. سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم برابر حریفی از بلغارستان، سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم برابر بوکسور آمریکایی و سالار غلامی در وزن ۹۱ کیلوگرم برابر نماینده برزیل برای رسیدن به فینال مبارزه خواهند کرد.

پیش از این سید دانا اسماعیل زاده در وزن ۶۴ کیلوگرم با یک پیروزی و یک باخت و سجاد محمدپور در وزن ۵۶ کیلوگرم نیز با یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با ترکیب ۷ ملی پوش و با سرمربیگری اکبر احدی عازم تورنمنت بین المللی بلغارستان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز