خبرگزاری کار ایران

گسترش را هم پر گل می‌بریم

دهقانی: کرانچار فقط 10 دقیقه به من فرصت داده بود / جواب اعتماد ابراهیم‌زاده را دادم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۵۶

رضا دهقانی در دیدار با سیاه‌جامگان 2 گل برای تیمش به ثمر رساند و در مورد این بازی صحبت کرد.

رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پرگل سپاهان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به دلیل نتایج گذشته تیم خیلی تحت فشار بودیم و نیاز مبرم به یک پیروزی خوب این چنینی داشتیم و خوشحالم که زحمات کادرفنی و بچه‌ها به نتیجه رسید و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه طلسم گل نزدن سپاهان از زمان مربیگری ابراهیم‌زاده توسط او شکسته شد گفت: طلسمی در کار نبود و در دو دیدار قبل هم بدشانسی آوردیم و توپهایمان وارد دروازه نشد. در این بازی هم زحمات بچه‌ها بود و خوشحالم که توسط من به نتیجه رسید. در کل اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست و مهم پیروزی تیم است.

هافبک سپاهان در مورد دبل کردنش در این بازی عنوان کرد: وقتی گل اول را زود زدم می‌دانستم می‌توانم گل دوم را بزنم و متاسفانه به خاطر کارت زردی که گرفتم زود تعویض شدم و اگر می‌ماندم ممکن بود گل سوم را هم بزنم. در کل همانطور که گفتم مهم نتیجه تیم است.

وی در مورد اینکه در طول لیگ به او کمتر بازی رسیده بود خاطرنشان کرد: در زمان کرانچار تنها 10 دقیقه بازی کردم و به من بازی نمی‌رسید ولی ابراهیم‌زاده به من اعتماد کرد و از اعتمادش ممنونم و فکر می‌کنم پاسخش را به خوبی داده باشم. از کرانچار هم ناراحت نیستم چرا که یکی از بهترین و با شخصیت‌ترین مربیانی است که با او کار کردم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه در دیدار بعدی چنین نتایجی از سپاهان می‌بینیم یا نه گفت: ما تا الان استرس داشتیم و با این برد دیگر با آرامش بازی خواهیم کرد و به نظرم در دیدارهای بعد هم شاهد چنین نتیاجی از ما خواهید بود. در بازی بعدی مقبال گسترش فولاد هم یک پیروزی پرگل کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز