خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان ۱ - ۴ استقلال تهران

خط و نشان شفر برای برانکو از غدیر؛ این استقلال ترسناک!

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۹۹

استقلال تهران با برتری پرگل مقابل فولاد خوزستان مهیای بازی با پرسپولیس تهران در شهرآورد هشتاد و ششم شد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران پس از پشت سر گذاشتن دو بازی آسیایی برابر الریان و الهلال، در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت. آبی‌های تهرانی در این بازی بی نظیر عمل کردند و با کسب سه امتیاز جایگاهش در جدول رده بندی را تغییر دادند.

20 دقیقه ابتدایی این بازی بی نظیر بود. مامه بابا تیام طی4 دقیقه با یک گل و یک پاس گل استقلال را دو بر صفر پیش انداخت.فولاد ده دقیقه بعد با گل رحیم زهیوی اختلاف را به عدد یک رساند. حملات پی در پی شاگردان وینفرد شفر در بازی خارج از خانه همچنان ادامه داشت تا داریوش شجاعیان سه دقیقه پس از زهیوی حساب کار را سه بر یک کند. نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی افت داشت و مهم ترین اتفاق نیمه را می‌توان کارت زرد سیدحسین حسینی در دقایق پایان دانست. سنگربان جوان با این کارت زرد بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس را از دست داد تا بسیار عصبانی شود.

آبی‌های تهرانی از خستگی شاگردان سیروس پورموسوی استفاده کردند و مامه بابا تیام با گل در دقیقه 2+90 روز ایده آلش را تمام کرد. استقلال با این سه امتیاز با انگیزه فراوان آماده بازی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد.

داوران: بیژن حیدری کمکها: علیرضا ایلدروم – مهدی الوندی – امید سعیدفر ؛ ناظر: مسعود مرادی

 

اخطار: روزبه چشمی (دقیقه 38) و سیدحسین حسینی (دقیقه 82) از استقلال / رحیم زهیوی(دقیقه 26) از فولاد

 

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی(لئوناردو پادوانی، 1+45)، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف(جابر انصاری، دقیقه 77)، محسن کریمی(علی قربانی، دقیقه 58) و مامه بابا تیام

 

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی(آرش افشین، دقیقه 61)، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی(مجتبی حقدوست، دقیقه 66)، علی اصغر عاشوری(امیر زلیکانی، دقیقه 75)، صابر حردانی، سینا مریدی، حسن بیت سعید

 

گل‌ها:

فولاد 0 - 1 استقلال؛ مامه بابا تیام، دقیقه 3: پاس دقیق سرور جپارف پشت مدافعان پدیده مامه بابا تیام را در موقعیت عالی برای گلزنی قرار داد و ضربه دقیق او از بین پاهای دروازه بان پدیده عبور داد تا گل زودهنگامی در ورزشگاه غدیر داشته باشد و همچنین شروع موفقی در تیم تهرانی داشته باشد.

فولاد 0 - 2 استقلال؛ روزبه چشمی، دقیقه 4: ارسال دقیق مامه بابا تیام پس از گلزنی‌اش این بار موجب شد تا پاس گلی زیبا و بی نقصی را در اختیار روزبه چشمی قرار بدهد و مدافع ملی پوش با ضربه سری مطمئن دومین گل آبی‌ها را به ثمر برساند.

فولاد 1 - 2 استقلال؛ رحیم زهیوی، دقیقه 14: سانتر به درون محوطه جریمه استقلال با ضربه سر زهیوی باعث شد تا فاصله گل دو تیم به عدد یک برسد.

فولاد 1 - 3 استقلال؛ دقیقه 17، داریوش شجاعیان: هافبک تاثیرگذار استقلال روی دفع ناقص دروازه بان فولاد با ضربه دقیق توپ را در کنج دروازه میزبان قرار داد.

فولاد 1 - 4 استقلال؛ دقیقه 2+90 ، مامه بابا تیام: جابر انصاری با پاس به تیام چهارمین گل آبی‌ها در این بازی را پایه گذاری کرد و مهاجم سنگالی مقابل فولاد در اولین دیدار لیگ برتری‌اش دبل کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 9: روی حرکت حسن بیت سعید و پاس خطرناک او درون محوطه جریمه بازیکن فولاد صاحب موقعیت گلزنی می‌شد که با تکل دقیق روزبه چشمی این موقعیت دفع شد.

دقیقه 16: ضربه خطرناک عاشوری پس از دفع توپ سیدحسین حسینی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 24: ارسال بلند درون محوطه جریمه فولاد در دستان مرادیان قرار گرفت.

دقیقه 27: شوت از راه دور رحیم زهیوی را حسینی دفع کرد و علی اصغر عاشوری قصد داشت گلزنی کرد که سنگربان جوان با دبل سیو دروازه آبی‌ها را نجات داد.

دقیقه 30: داریوش شجاعیان با شوت محکم از پشت محوطه جریمه فولاد این بار شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: پاس زیبای محسن کریمی مدافعان فولاد را جا گذاشت و فرصت گلزنی برای مامه با تیام ایجاد شد که شوت او به صورت خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 33: ضربه سر پیمان شیرازی روی ضربه کرنر با ختلاف از بالای دروازه حسینی ضربه دروازه را برای استقلال مهیا کرد.

دقیقه 45: در فاصله 35 متری دروازه استقلال ضربه آزاد برای فولاد به دست آمد و ضربه رحیم زهیوی توسط سید حسین حسینی دفع شد.

 

نیمه دوم

دقیقه 53: از ابتدای نیمه دوم بازیکنان فولاد هجوم سنگینی روی دروازه استقلال داشتند و در واکنش به ضربه خطرناک زهیوی توپ به کرنر رفت. این کرنر ارسال شد و حسینی با واکنشی دیدنی با یک دست توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه 58: نفوذ دیدنی وریا غفوری و پاس محکم او به درون محوطه جریمه فولاد پس از برخورد با بازیکنان به چشمی رسید اما ضربه کم دقت او به گل تبدیل نشد.

دقیقه 62: سیدحسین حسینی در ادامه مهارهای زیبایش این بار شوت از راه دور دیگری را دفع کرد.

دقیقه 74: آرش افشین پا به توپ پیش رفت و شوتش به از کنار دروازه به بیرون رفت اما داور خطای امید ابراهمی را روی او پشت محوطه جریمه استقلال اعلام کرد.

دقیقه 87: ضدحمله آبی‌ها با پاسکاری درون محوطه جریمه به جابر انصاری رسید و شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز